Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 717 ggr
bosse
0

Snart dags.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tidigt på fredag morron är det dags att flyga hem till familjen. Chefen har ju förbjudit mej att "släpa hem" fler dammsamlare, så då måste jag naturligtvis köpa lite grann. Jag gick runt och tittade ett tag och Musa hade fått tag på min kamera utan att jag visste det.

bosse
0

Den här killen pratar engelska och är duktig på att sälja. När jag frågade om han kom ihåg senast jag var där så svarade han naturligtvis att det gjorde han, men kanske ändå glömt.

bosse
0

Av respekt för dom fattiga, så bär jag inget annat guld en vigselringen, men jag köpte ett armband i horn. Jag vet att jag en dag kommer att möta nån som kommer att bli glad över en sån gåva. Iaf så fick jag en "petrified wood" bit gratis som han lovade mej förra gången, fast han hade glömt det.

bosse
0

Här är det dags att betala.

bosse
0

På väg till bilen såg jag att Musa fotade. Alla säljare var glada trots att jag inte köpt nåt av dom.

bosse
0

Det blev 9 masker, 2 statyer och 2 muggar - det mesta i mahogny. Jag lyckades bara pruta 50%, för jag tycker så synd om dom. För detta betalde jag nästan 120 USD.

God Jul!

bosse

berra
0

Som hittat bosse!! Grattis och god Jul på dig själv.

Robert
0

Bosse, mahogny är ju väl ett utrotningshotat träslag!

Robert

emmaa
0

#5 Vilka vackra masker. De skulle passa fint på min vägg! Oskyldig

beem
0

Ja du nu blir det till att dammtorka själv Skrattande                       

God jul o Gott Nytt År

Sorg är kärlek som blivit hemlös

bosse
0

Robban det trodde jag om elefanter, krokodiler och ormar också, men det har  man enhelt annan åsikt om i Sudan. Jag är inte i bästa kondition just nu men jag ska senare försöka skriva om min hemresa på "resor". Det var en tripp jag inte kommer att glömma.