Billig och bra kamera?
Hej!
jag är i stort behov av en kamera just nu. Och jag önskar mig en i födelsedags present. jag fyller om ca 1 månad och jag hoppas otroligt mkt på att jag kommer få en kamera. Men om jag inte får det så undrar jag vilken som är en bra men ändå relativt "billig" kamera? Helst system men en bra kompakt kamera går ju lika bra. Finns ju många bra kompakt kameror också.
Så, Några tips? 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

En långzoomare kanske skulle passa dig? Nästan som en system fast du slipper byta objektiv hela tiden. Dock kan jag inte länka just nu, men du kan kolla runt lite på Pricerunner efter långzoomare.
En långzoomare har jag. Gillar den. men eftersom att det är en otroligt billig kompakt jag har så blir det allderles suddigt och helt brusigt. men en bättre och närmare en system vore inte fel.
Tack för tipset 
Medarbetare på Djurfoto

Har för mig att många här inne har Canon's långzoomare, något för dig eller du kanske redan har Canons?
Okej,
Nej, jag har en premier DC-7375 (;
Långzoomare och långzoomare vet jag inte.. men det står att det är 3x super zoom 
Medarbetare på Djurfoto
Tja, den såg inte så dum ut.
Jag vill ju ha så man kan ändra Slutartiden? när det är utan blixt. Det kanske är det på den. Jag är inte så bra på sånt här så jag behöver mycket hjälp 
Medarbetare på Djurfoto

Med manuellt så kan man justera allt det ;) www.kamerasimulator.se testa lite!
Mycket bra :D Nu förstår jag bättre.
Ja, det var de frågor jag kom på idag, får se om jag har fler imorgon. Tack för svaren 
Medarbetare på Djurfoto
Jag har en Canon powershot s5 is som jag är väldigt nöjd med, den som dijte rekomenderar tror jag är typ efterföljaren till min. Kolla annars på Blocket efter den jag har, där kan man fynda ordentligt
.
Vet många så är helnöjda över samma långzooms kamera som jag har
Okej. Vill hälst inte ha en begangnad (stavning) . Jag vet inte varför men jag känner att jag vill ha en från butik typ 
Medarbetare på Djurfoto