Foto iFokus

Foto

Etikett: fotolekar-fototävlingar
Läst 616 ggr
isabelle_
0

Resultat: Fotoutmaning #1

Plats 3: Catlins - Bilden utstrålar båda temat vackert & dysterhet,men mest dysterhet. Jag stör mig på skuggorna i bladen. Men bilden är fantastiskt komponerad och därför är den värd en tredje plats!

Plats 2: Texasmamma & Hannybee - Jag kunde inte bestämma vilken av era bilder som var bäst. Jag älskade den lugna fridfulla accenten i Texasmammas bild. Hannybee's bild utsrålade naturens skönhet. Det fick bli oavgjort.

Plats 1: Metinia - Denna bild utstrålar skönhet från alla hörn,perfekt komposition och en underbar idé.

Grattis alla tävlande! Nu lämnar jag över till Metinia, För att se alla bidrag klicka här!

[mingdie]
0

Grattis till vinnarna. Det var många fina foton.

rockygubben
0

Grattis!

Metinia
0

Oj, tack så hemskt mycket för förstaplatsen! Det hade jag verkligen inte väntat mig, det var otroligt roligt, :). Och grattis till ni andra som också placera er, ni hade jättefina bilder!

Till alla er som är lite lata av er (precis som jag är) så får ni direktlänkar till bilderna här:

catlins

texasmamma

Hannybee

Metinia - min bild, :)

Buuc
0

Ni har tagit jättefina bilder allihop! Grattis! :)

Hannybee
0

Oooh, tack så jättemycket för andraplatsen!!! :D Har aldrig blivit placerad i en sån här fototävling på iFokus förut!

Och grattis till er andra också! ;)