Foto iFokus

Foto

Etikett: landskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1970 ggr
Tiqie
0

Utsikt från kolmården

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en till bild som jag fotade på kolmården.
Kommentera gärna om ni vill :)

RosaHimmel
0

Det känns som om utsikten är på *sned* och så gillar jag tyvärr inte räcket framför hela bilden.

Lynxx
0

Ja vet inte om räcket gör så mycket - de ger visst djup.

Kanske en sväng via ett bildbehandlingsprogram dock - för att ge bättre skärpa bl.a.

/L

Karl-Goran
0

ogenomtänkta bilder utan något egentligt syfte eller budskap.

Sofiae
0

Du kan testa att skära bort räcket i förgrunden och rätta upp bilden.  Jag tycker det är fin vy med blånande berg i fjärran.

#3 När jag tar en bild på en fin vy tänker jag inte på vare sej syfte eller budskap.

Cessy
0

Måste en bild vara något? Skapar vi inte alla något i våra egna huvuden då vi ser en bild. En del gillar vi - andra gillar vi inte o nog tycker jag ovan nämnda bild är en vacker betraktelse över ett landskap (en utsikt).

Du har lekt med att bygga upp perspektivet i den o det är bra för att skapa en djupkänsla i bilden, men jag tror att räcket hade tjänat på att komma bort eftersom det stjäl för mycket uppmärksamhet. Det räcker med träden på sidorna som ramar in o ger perspektiv o djupkänsla. Vacker utsiktsbild helt enkeltGlad

Tiqie
0

Tack för alla kommenterar och tips :)

isabelle_
0

Jag tror du skulle kunna beskära bilden, ganska kraftigt.. Visa gärna olika beskärningar här!

Tiqie
0

Här är samma bild me har provatlite olika saker på den :P

isabelle_
0

Mycket bättre!

LisaF
0

håller med, mycket bättre!

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

RosaHimmel
0

mycket bättre och finare!