Snart ägare till en D60!
Jag är överlycklig nu!
Igår beställde pappa en Nikon D60 till mig
, och inte bara det … han beställde även Nikons Originalväska, extra blixt, minneskort och kitobjektivet (som följde med).
Nu är det bara att vänta på att det ska komma i posten 

Grattis, du kommer säker att få kul med din systemkamera.
Om du vill veta lite mer hur en sådan fungerar kan du läsa en fotokurs gratis om kameror, objektiv och en massa annat nyttigt, medans du väntar.
Bra syrran!
Vad roligt att du får en kamera.. Jag längtar tills jag får min! 
Jag kan följa med när du ska köpa UV-filter och sånt? 
PUSS och KRAM! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#1 och #3: Japp, tack! :)
Den kommer om 6 dagar, på torsdag alltså.
Grattis
När min kompis köpte en Nikon fick hon en fotokurs och 3 rengöringar på köpet. Kolla upp om det gäller även för dej.
Lycka till med kameran.
#5: Okej, tack! :)

Jag har en Nikon D60 och jag tror att du blir lika nöjd som jag blev! :D

Jag har ärligt talat aldrig varit nöjd med min, eller jo första månaden, men jag behöver mycket mer då jag har varit fotointresserad länge.
Men jag hoppas verkligen att du blir nöjd,det tror jag, men Nikon D60 passar vissa, inte alla. Jag är en av dom som den inte passar i huvudtaget.. Grattis förresten! Ursäkta om jag nervärderade, men jag ville bara få fram min åsikt.
#7: Okej, vad bra! 
#8: Okej
Vad synd att du inte blev nöjd med din. Men jag tror att D60:n passar mig.. Jag har inte varit fotointresserad så länge och är ganska nybörjare så jag tror den blir bra för mig! :D
#9 Du kommer att få kul med din nya kamera. D60 är en fin kamera och även kitobjektivet är riktigt bra. Som andra har nämnt så försök att ta en fotokurs så du lär dig grunderna.
Du behöver inte vara rädd att den inte kommer att passa dig. Det är en bra kamera och du kan göra nästan allt med den som du kan göra med en dyrare model.
#10: Tack så mycket! Jag ska nog gå en fotokurs kanske … 
Nu har jag fått min kamera! Sitter med den här
…
va kul, grattis du komemr nog bli nöjde det blev jag när ja fick min, dock har jag bytt upp mig till D80 nu, visa gärna bilder! :)