Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 1586 ggr
Jossangizmo
0

Kritik; Gräshoppa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade en JÄTTE gräs hoppa. Om jag rörde den så hoppa den inte iväg. Den satt helt stilla så jag fota den :D Vill gärna ha MYCKET kritik :D

Bilderna är lite små :(

Bild 1.

Jossangizmo
0

Bild 2.

Jossangizmo
0

Bild 3.

Jossangizmo
0

Bild 4.

Bleenda
0

Nr 4  Blev riktigt fin.

Jossangizmo
0

#4 tack =)

EmilyNr1
0

wow, häftiga bilder! Lite svårt att bedöma när dom är så små bara, men det jag ser-gillar jag! ;)

Deklol
0

Fina bilder :)  Bild nummer två var nog den sämsta av dessa, objektet tittar in i "väggen" av bilden och jag gillade inte att det är svartvit bakgrund, hade nog varit bättre om det varit lite färg iallafall.
Bild nummer ett är helt klart bäst :D.
Sen är det en vårtbitare, ingen gräshoppa :D

good job tho =)

MonisN
0

Jag trodde det var en linslus…haha;) Fantastiskt att du kunde klappa den. Fina bilder. Jag gillade mest #4 för att den har bäst vinkel även om den är lite suddig.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Jossangizmo
0

#6 tack =)

#7 okej, visste inte att det var en vårtbitare x'D

#8 okej, tack =D

ZorroR
0

Du kanske ska säga att det är fotat med mobilen ;)

Jossangizmo
0

#10 why?

ZorroR
0

#10 då kanske man kan förstå varför de är lite små suddiga och att bilderna är små ;)

MonisN
0

Om bilden är tagen med mobil eller ej spelar ingen roll. Brusiga bilder kan man få med den bästa kameran, det hänger liksom inte på det.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

[Popcorni]
0

Väldigt vackra bilder! :)

ZorroR
0

#13 ok Tungan ute

Yessica
0

Fina bilder med bra färg och skärpa! Glad

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Cessy
0

Bild nr 4 är ok, men eg. tycker jag att där är en bild som är riktigt spännande o det är bild nr. 2. Den där vårtbitaren har färg o resten är svart vitt. Den är läcker för att allt eg. är så fel. Den vänder baken till o bilden är beskuren så att istället för att som brukligt är att man har mer luft framför än bakom så är den på väg ut ur bilden o just att den har färg men resten är svart vitt gör ju att den verkligen träder fram o säger hej då. En bild som blev spännande tack var sin beskärning o lek med färger/sv.vitt.

Jossangizmo
0

#17 okej, tack ;)

eighteenlives
0

Jag tyckte också mest om bild 2, den var mest spänande och har vackra skuggor och kontraster, =)

Jossangizmo
0

#19 tack ^^