Kritik; Gräshoppa
Nr 4 Blev riktigt fin.
#4 tack =)
wow, häftiga bilder! Lite svårt att bedöma när dom är så små bara, men det jag ser-gillar jag! ;)
Fina bilder :) Bild nummer två var nog den sämsta av dessa, objektet tittar in i "väggen" av bilden och jag gillade inte att det är svartvit bakgrund, hade nog varit bättre om det varit lite färg iallafall.
Bild nummer ett är helt klart bäst :D.
Sen är det en vårtbitare, ingen gräshoppa :D
good job tho =)
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
Jag trodde det var en linslus…haha;) Fantastiskt att du kunde klappa den. Fina bilder. Jag gillade mest #4 för att den har bäst vinkel även om den är lite suddig.
#6 tack =)
#7 okej, visste inte att det var en vårtbitare x'D
#8 okej, tack =D

Du kanske ska säga att det är fotat med mobilen ;)
#10 why?

#10 då kanske man kan förstå varför de är lite små suddiga och att bilderna är små ;)
Om bilden är tagen med mobil eller ej spelar ingen roll. Brusiga bilder kan man få med den bästa kameran, det hänger liksom inte på det.
Väldigt vackra bilder! :)

#13 ok 

Fina bilder med bra färg och skärpa! 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Bild nr 4 är ok, men eg. tycker jag att där är en bild som är riktigt spännande o det är bild nr. 2. Den där vårtbitaren har färg o resten är svart vitt. Den är läcker för att allt eg. är så fel. Den vänder baken till o bilden är beskuren så att istället för att som brukligt är att man har mer luft framför än bakom så är den på väg ut ur bilden o just att den har färg men resten är svart vitt gör ju att den verkligen träder fram o säger hej då. En bild som blev spännande tack var sin beskärning o lek med färger/sv.vitt.
#17 okej, tack ;)

Jag tyckte också mest om bild 2, den var mest spänande och har vackra skuggor och kontraster, =)
#19 tack ^^