Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 799 ggr
lallemum
0

Kritik-solnedgång

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycker Ni om bilden som är tagen från en båt som i mitt tycke körde lite för fort för en riktigt bra bildFlört

lallemum
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det här något som faller Er mer i smaken då?

sisela
0

Gillar den första. Jättefin stämning och fantastiska färger med det blå och det röda. Lite suddig kanske? Eller? Gör inte så mycket för känslan är där.

lallemum
0

Tack! Tycker inte själv att orginalet är suddigt iaf, men denna är förminskad, kanske har det något med saken att göra?

emmahagstrom
0

tycker den första är otroligt fin! superfärger och dramatisk fast det är ett landskap… Bravo :) Tycker inte den ser suddig ut heller.

den andra är lite tråkig. Häftig båt men bryggan och det gula i förgrunden stör väldigt mycket. Skulle också försökt få det så man ser hela namnet på båten.

lallemum
0

Tack! Har själv funderat på det där med bryggan i förgrunden och försökte beskära den utan det, men tyckte själv den blev sämre. Ska tänka omFlört.

Men det med namnet förstod jag tyvärr inte. Hela namnet syns ju? Eller hur menade du?

emmahagstrom
0

#5 Det kanske är försent att fixa till nu i efterhand, men det är något du får tänka på till nästa gång :)
Med namnet tänkte jag lite petigt att första bokstaven har någon skugga över sig, tror det hade varit mer effektfullt utan den.

Cecettan
0

Väldigt fint ljus, där lyckades du bra!