Inom hästrelaterat är det garanterat Bob Langrish.
När det handlar om Bröllop,Macro,mm.. Då står min släkting Theresé Caesar högst upp på listan =)

Du ser, det är inte lätt att hitta en favorit, när man har varit med ett tag har man ganska många. Jag funderade över namn som W Eugene Smith, Henri Cartier-Bresson, Dorotea Lange, Edward Weston, Sune Jonsson, Lennart Olsson, Lennart Nilsson, Arne Sucksdorff, Beata Bergström - och jag kom fram till att jag tycker om väldigt många olika fotografer med väldigt olika motivområden och också från lång tid tillbaka. Det är nästan lättare att peka ut dom fotografer som jag inte gillar. Men det ska jag inte göra här.
Mattias Klum och Serkan Günes :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Hej!
Brutus Östling och Mattias Klum
Mvh
Mats

Blandade givar …
Yousef Karsh, Horst P Horst, George Hurrell, CS Bull, Platon, Jill Greenberg, Jeffery Scott, m fl m fl och den fantastiske 19 åringen Joey Lawrence.
Lennart Nilsson
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
Åh där är många duktiga fotografer. För att nämna några få.
Lennart Nilsson
Henri Cartier-Bresson
Mattias Klum
……………..Ja där är massor med duktiga fotografer o beror helt enkelt på vilket område man söker inom o vill hämta inspiration ifrån.
Ah, jag är alldeles för dålig på namn (speciellt minnas dem) för att kunna ha favoriter inom något… så jag kan tyvärr inte svara! Vet däremot vilka typer av bilder jag gillar, namnet är inte så viktigt ;)
Mattias Klum, Brutus Östling och Christiane Slawik
Brutus Östling och Mattias Klum :)

Pappa! Haha :) fd. Fotografen i Båstad!