Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 733 ggr
Metinia
0

Kritik: Graffiti och husvagn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har 6 st bilder som jag tog idag som jag gärna skulle vilja ha kritik på. Egentligen var jag bara ute och lekte med kameran och letade efter något att fota och då hittade jag bl.a. en del graffiti som jag fastnade för.

Jag vill gärna ha konstruktiv kritik så jag lättare kan förbättras som fotograf.

Här kommer första bilden. Den är tillklippt och så har jag höjt kontrasten.

Metinia
0

Andra bilden; klippt och ökat kontrasten.

Metinia
0

Tredje bilden; klippt och ökat kontrasten (dock ganska lite)

Metinia
0

Fjärde bilden; Tillklippt och höjt kontrasten (lekte med kontrasten här, försökte få en något abstrakt men samtidigt en posterkänslan)

Metinia
0

Femte bilden; Klippt, ökad kontrast och minskat färgmättnaden. Bilden föreställen en graffiti-enhörning som blivit något övermålad

Metinia
0

Sjätte och sista bilden. Föreställer en del utav väggen på en nedbrunnen husvagn. Här har jag höjt kontrasten, men framför allt så har jag gett bilden ett svagt rödstick för att få en varmare känsla och ge känslan av rost.

Nu är det fritt fram att kommentera, :)

Metinia
0

Putt, någon som har lite kritik att ge?

[kloakmunk]
0

de första fyra va aldeless för lika…

men det gör ju inte så mycket. men dock väldigt för kort skärpedjup i mitt tycke…. Rynkar på näsan

men den sista bilden tyckte jag va riktigt häftig.. Skrattande

tästa med högre bländar tal. Glad skulle nog göra susen tror jag hehe…

[Wriiist]
0

Tycker första och sista bilden är skit bra! har inte kollat igenom alla så noga, ska göra det imorron, men jag älskar såna här bilder XD det var någon bild jag inte tyckte om, men som sagt #0 an och #5 an va skit bra :D