lite bilder

Hej bjorsa.
Du har alltid underbart fina bilder du delar med dig utav.
Jag gillar bild #1 specielt. Man får en saknad av våren när man tittar på den. Otroligt fint med solen i bakgrunden och det fallna trädet som fyller upp markens tomrum. Makrobilderna har du lyckats utmärkt med. Det är någonting mystisk med dinna makrobilder. Inte på ett dåligt sätt, tvärtom. Det får en att villja studera bilderna noga.
Mycket bra jobbat!
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Det tar sig bjorsa, fint jobbat - riktigt härliga bilder.
Hälsningar
Robert

#4 Citron de va kul att höra att du gillar bilderna och de där med makrofotografera de e kul blir liksom en annan värld när man använder makro å lägger sig ner på backen de e då man märker att de e blött ute:-)))
#5 Tack Robert de var första dan sedan kameran kom tillbaks som de var lite lyse ute å de behövs mkt ljus för min dimage men trots de fick jag använde noiseware påm nån av bilderna.
mvh/bjorsa
#1 ar den jag efterlyste for ett bra tag sen, fast i avlovad lovskog. Samt Marc och jag alskar lingon, sa nar Hokan kommer tillbaka fran sina hemresor till Linkoping, sa ar det en staende request att han tar med sig 1 kg lingonsylt. Nu har aven Mathias fatt smak pa det.
Mycket vackra foton! Det tar sig, sa mordbrannar'n.
bosse

Bosse nån dag kommer de att vara solnedgång å då skall jag vara på plats i avlövad skog men antagligen tar batterierna slut då :-)) Problemet här är att lövskogen är en bit bort dvs man skall färdas dit inte gå å de e oftast så att de e vid hundpromenaderna som kameran åker med men en dag så kommer rubriken glöd i avlövad skog 
Idag blir de faktiskt lingonsylt eftersom jag är sugen på köttbullar ,har inte IKEA etablerats sig i saudi eller libanon för dom skulle ju sälja sånt som lingonsylt å köttbullar å likn.
mvh/bjorsa
Vantar med forvantan!
IKEA finns har i Riyadh (Exit 15
). Jag kan inte tanka mej att dom far salja lingon eller mat overhuvudtaget. Ska kolla nan gang, nar jag kanner mej inspirerad. Jag har fortfarande inte varit nere i Batha, i Kuwaiti Souk eller pa Olaya Street och fonstershopat. Det var ett av dom fa nojen man kunde agna sig at tidigare. Dethar nya jobbet tar pa krafterna. Tank pa mej, nar du ater kottbullar med lingonsylt och kanske potatismos!
Kom pa att jag tog detta foto for ett tag sen pa en irrfard. Verkar vara okensvamp?
bosse

Dom är nog inte ätliga ökensvamparna
Jupp de blir hemlagat mos till du vet såntdär med smör i blir riktigt smarrigt men de sätter sig ju runt magen så de får bli extra lång promenad i morgon
mvh/bjorsa