Foto iFokus

Foto

Etikett: landskap-och-natur-ej-kritik
Läst 534 ggr
bosse
0

Solnedgang over Al Khartoum.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nar jag kom hem igar efter dagens utfard, sa gick jag upp pa taket for att fota solnedgangen. Jag hoppades pa att ett flygplan skulle komma och det kom ett plan.

Al Khartoum betyder forrresten (elefant) snabel.

bosse
0

Utan flygplan.

bosse
0

Sen kom annu ett plan, som gick upp annu brantare.

bosse
0

Och sa gick solen till vila bakom horisonten.

emmaa
0

Gillar #3 jättemycket! Det är nästan så att man vill luta sig över skärmen och försöka titta ner bakom husen! Skrattande

Magster
0

Riktigt snyggt! Men ifall man sett lite mer äv husen hade det varit perfekt :D Bra jobbat!

Vad för kamera fotade du med där? :P

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

bosse
0

Tack!

Magster, tidigare fick jag kritik for att man sag for mycket av husen, sa nu skar jag bort den nedre delen. Om du laser "min sida", sa star det att det jag anvander en EOS 350D.

bosse

jojjehanna
0

#6 kanske för att smaken är liksom baken… därför får du så olika tyckande om horisonten.

navarro
0

Hej! Jag bor uppe i Sierra Nevada, Granada, Spanien och kan inget om fotografering, har en dalig kamera, men himlen ar helt fantastisk varje dag och jag kan inte lata bli att ta bilder fran mitt vardagsrumsfonster. Hittade den har sajten och forstar att ni ar jattebra pa att fotografera. Men jag vill bara dela med mig  av min utsikt och onska en God Jul!

emmaa
0

#8 Vilken utsikt! Där skulle man bo Flört Väldigt vackert kort även om din kamera kanske har begränsat dig så att kvaliten inte är den bästa.

/Emma