Nikon D80
Imorgon är det dags att testa nya kameran Nikon D80 , den sitter väldigt bra i handen, kan det inte bli morgon snart :-)
Åhhh…vill oxå ha :-)
Funkar inte Nikon på kvällar?
Hälsningar Mattias

hehe!! har fotat hela dagen idag är trött som F.n! :-)

Har haft min D80 några veckor och är helnöjd…. Börjar dock redan bli sugen på mer prylar tex blixt, stativ och nya objektiv….
Vore kul att se någon bild Mandrakonian :-)

# Mihe så fort jag hinner läsa igenom hela manuallen ska jag fixa bilder , det lovar jag :-). Just nu är jag på min 5 Cs2 bok och blir snart klart så det kommer va så säkert på det :-)
#6 Oj, femte CS2-bok! Jag har i dagarna beställt min 3:e och tyckte det kändes lyxigt :-) Mycket är lika i böckerna och mycket kan man redan. Börjar bli svårt köpa CS2-böcker tycker jag. Men det är en underbar känsla när man öppnar en bildbehandlingsbok för första gången :-)
Jag kan rekomendera en tidning som heter "Advanced Photoshop". Den är igentligen lite för avanserad för mig men har oftas några tips och tricks man kan lära sig. Den är på engelska och har en cd med där det finns gratis penslar och texturer m.m. Kostar en slant men ett nummer då och då är det värt. Jag köper den när jag ser någon intressant artikel eller intressanta How to…
Ser fram emot din bilder :-)

Jag är också nybliven ägare (1 vecka) till en D80. Helt underbar kamera. Men det är mycket att lära om både kameran och fotografiskt för en som precis har tagit steget till DSLR. Har precis också köpt ett stativ och väska och lite annat smågodis. Det är ingen billig hobby precis !! Hoppas det blir fint väder i helgen. Gissa vad jag ska göra då ?

Funderar också på att köpa en nikon d80
Ni får(måste) berätta mera vad som är bra och dåligt med d80:an!
Hälsn Danke