Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 846 ggr
cupcakes
0

Kritik - Converse flyter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Jag tog en bild för ett litet tag sedan som jag skulle vilja veta vad jag kunnat göra bättre på :)

Bilden symboliserar alla mina minnen från en av mitt livs bästa veckor så egentligen spelar det ingen roll för den ska ändå upp på väggen så småningom - men det är ändå kul att veta vad man kan tänka på nästa gång man får ett liknande tillfälle.

Daaniiella18
0

SomSagt, Älskar Den :)

Emaljoh4
0

Tkr också att den är jätte fin :)

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Noob
0

Kanske liten aning sned horisont men för mig spelar det ingen roll, tycker den är skitsnygg!

Gemela
0

Ush vad snygg! ;O Älskar att du fått till olika nyanser i vattnet! En aning sné horisont som #3 säger, men det är inte så farligt! Jättehäftig!

Josefineeklid
0

Verkligen fin bild ! älskar färgerna & så. häftig. :)

besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg Kyss

www.sjuttiotal.blogg.se

pellepiano
0

Kanonfoto och ide. Strålande.

MonisN
0

Det fotot kan pryda vilken vägg som helst. Urläcker. Var stolt:)

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

pyrst
0

Tuff! Hur har du fatt till den?

lallemum
0

Denna gillar jag väldigt mycket

Jonna75
0

Skitsnygg bild! Tycker bara att den blir extra charmig då det är så lite som en sned horisont.

Bra jobbat!!

cupcakes
0

#1 Tack :D

#2 Tack så mycket! :)

#3 Det har du rätt i, har inte tänkt på det! Om jag orkar så öppnar jag den igen och fixar det, men sannolikheten är inte så stor x) Tack iallafall!

#4 Tack! Ja, det tackar jag ljuset för! :D

#5 Tack :)

#6 Tack! Haha, idé och idé… det var ett spontanfoto :D

#7 Tack så jättemycket! Vi får se hur länge jag är nöjd ^^

#8 Tack! Jag och en kompis retades med en annan kompis men hon sa åt oss att faktiskt sätta skorna på vattnet eftersom de enligt henne flöt - och det gjorde dom och det måste ju dokumenteras! :)

#9 Tackar! :D

#10 Jag stör mig faktiskt inte på horisonten (eftersom jag såg det nu när #3 sa det) och tack!

Haha, det blev en hel del tack där men ni är ju jättesnälla! :D

Deklol
0

Snygg bild och bra idé. Jag tycker att det är fint med bryggan, men att den ligger precis bakom skorna ser lite konstigt ut i mina ögon. Hade du tagit bilden från en vinkel då man såg bryggan och skorna men inte bryggan rakt bakom skorna så hade det kanske blivit bättre :) Bara för kritikens skull ;)

Men som sagt, fet bild annars.

/Dek

cupcakes
0

#12 Tack för kritiken! Du har rätt i att den antagligen blivit bättre med bryggan mer bredvid, men tyvärr kunde jag bara stå där jag stod, mer åt vänster eller på bryggan så tyvärr var inte det möjligt - men tack! :D Alltid kul att höra vad man kan förbättra till nästa gång :)

JenniferH
0

Häftig bild! Glad

[vamir]
0

Förj*vligt snygg bild!(ursäkta mitt uttryck, det bara kom) ;)

Gillar den, det är så personlig och fängslande! :)

Anna
0

Exemplarisk bild! Räta upp horisonten och du har perfektion Glad

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

dijete
0

Håller med Pellepiano och Anna! Den är helt awesome! Skrattande

cupcakes
0

#14 Tack :D

#15 Tack så jättemycket för dina ord!

#16 Jag ska nog göra det nästa gång jag öppnar ps, annars kommer jag bara fortsätta tänka på det x) Men tack!

#17 Tackar!

Det är inte lite svårt att hålla sig på jorden med era ord :D Tack så hemskt mycket!