Kritik - Converse flyter
Hej!
Jag tog en bild för ett litet tag sedan som jag skulle vilja veta vad jag kunnat göra bättre på :)
Bilden symboliserar alla mina minnen från en av mitt livs bästa veckor så egentligen spelar det ingen roll för den ska ändå upp på väggen så småningom - men det är ändå kul att veta vad man kan tänka på nästa gång man får ett liknande tillfälle.
SomSagt, Älskar Den :)
Tkr också att den är jätte fin :)
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Kanske liten aning sned horisont men för mig spelar det ingen roll, tycker den är skitsnygg!

Ush vad snygg! ;O Älskar att du fått till olika nyanser i vattnet! En aning sné horisont som #3 säger, men det är inte så farligt! Jättehäftig!
Verkligen fin bild ! älskar färgerna & så. häftig. :)
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 

Kanonfoto och ide. Strålande.
Det fotot kan pryda vilken vägg som helst. Urläcker. Var stolt:)

Tuff! Hur har du fatt till den?

Denna gillar jag väldigt mycket
Skitsnygg bild! Tycker bara att den blir extra charmig då det är så lite som en sned horisont.
Bra jobbat!!
#1 Tack :D
#2 Tack så mycket! :)
#3 Det har du rätt i, har inte tänkt på det! Om jag orkar så öppnar jag den igen och fixar det, men sannolikheten är inte så stor x) Tack iallafall!
#4 Tack! Ja, det tackar jag ljuset för! :D
#5 Tack :)
#6 Tack! Haha, idé och idé… det var ett spontanfoto :D
#7 Tack så jättemycket! Vi får se hur länge jag är nöjd ^^
#8 Tack! Jag och en kompis retades med en annan kompis men hon sa åt oss att faktiskt sätta skorna på vattnet eftersom de enligt henne flöt - och det gjorde dom och det måste ju dokumenteras! :)
#9 Tackar! :D
#10 Jag stör mig faktiskt inte på horisonten (eftersom jag såg det nu när #3 sa det) och tack!
Haha, det blev en hel del tack där men ni är ju jättesnälla! :D
Snygg bild och bra idé. Jag tycker att det är fint med bryggan, men att den ligger precis bakom skorna ser lite konstigt ut i mina ögon. Hade du tagit bilden från en vinkel då man såg bryggan och skorna men inte bryggan rakt bakom skorna så hade det kanske blivit bättre :) Bara för kritikens skull ;)
Men som sagt, fet bild annars.
/Dek
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
#12 Tack för kritiken! Du har rätt i att den antagligen blivit bättre med bryggan mer bredvid, men tyvärr kunde jag bara stå där jag stod, mer åt vänster eller på bryggan så tyvärr var inte det möjligt - men tack! :D Alltid kul att höra vad man kan förbättra till nästa gång :)
Häftig bild! 
Förj*vligt snygg bild!(ursäkta mitt uttryck, det bara kom) ;)
Gillar den, det är så personlig och fängslande! :)
Exemplarisk bild! Räta upp horisonten och du har perfektion 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Håller med Pellepiano och Anna! Den är helt awesome! 
#14 Tack :D
#15 Tack så jättemycket för dina ord!
#16 Jag ska nog göra det nästa gång jag öppnar ps, annars kommer jag bara fortsätta tänka på det x) Men tack!
#17 Tackar!
Det är inte lite svårt att hålla sig på jorden med era ord :D Tack så hemskt mycket!