blivande julklapp?
Fina bilder av samma bild. Den vill jag inte såga!!!!!

Definitivt den första! Skitsnyggt! När du ber om så hård kritik så letar man och letar men vet inte vad jag ska säga, kanske hade jag velat ha texten lite längre ned så att den blivit i mitten av det svarta utrymmet?
/Emma
Varför vill du ha hård kritik? Skulle väl jag säga till Rembrant att han har för mycket skugga nånstans. ;-)

Meningen med att jag ville ha hårdkritik är den att dels får jag en bättre bild, plus att jag utvecklas som fotograf och nästa gång kanske jag lägger märke till felaktiga saker och kan rätta till dom.
#3 Har faktiskt inte tänkt på det tidigare, ska ändras.
*ÄNDRAT!*
// Pontus Lamberg
Nu kan jag inte klaga mer, den är perfekt!
På den första bilden tycker jag är den.. Gulgröna? färgen längst till vänster verkligen stör helhetsintrycket (tycker jag), och att den lila längst till höger är supervacker men lite väl "stark" kanske. Vet inte riktigt vart jag ska titta, blicken flackar mellan den starka lila och den gulgröna som jag inte riktigt gilar :P
Men annars tyckte jag att du hade gjort en riktigt fin grej, superhäftig. Det andra kortet var jättefint som det var, men den första "gillade" jag nog lite mer, även fast jag själv skulle ändrat några saker (om jag bara kunde, hehe).
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#2 OK. det jag tänkte på var att på övre mittbilden följer inte ljuset med. den sitter liksom löst mellan de andra. För ljus högerkant. Vad tänker du när jag skrivet så????
Fräckt! Gillade också första bäst.

Killen är 14 år och kan göra detta , helt otroligt kille!!!

okej ska ändra på det. Vad är det för saker du skulle ha ändrat?
jo, jag förstår vad du menar.
// Pontus Lamberg

#12: Ja, det tycker jag :) Den är jääättefin verkligen
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#10 WOW! Bara 14, hade jag aldrig trott, vilken bild-och-formkänsla förutom fotokänslan då. Vad månde bliva?

Mycket vacker.. du skulle kunna sälja den och vi är nog många som skulle vílja få den i julklapp.//Kristin

Tack för alla kommentarer, det värmer!
Ja, som tur är har man väl sina bästa år framför sig 
Jag tycker bilden är väldigt fin - men tycker det beror lite på vad du har tänkt göra med den. Det ser väldigt mycket ut som första sidan på en väggalmanacka.

Jag hade tänkt skriva ut den i större format och ge bort den i julklapp.

pekwall, det du har gjort först är bäst, mycket bra jobbat. Jag flackar iof runt med blicken på den första bilden, kanske ska du ha den ljusaste bilden i mitten - den längst ned till höger, jag skulle tippa på att bilden håller ihop bättre.
Den andra är inte alls lika intressant som den första.
Hälsningar
Robert

Pekwall en härlig bild. Jag håller med Robert om att du borde hitta något sätt att centrera blicken. Testa med hans idé och se hur det blir

Nu fokuseras blicken i centrum. Snyggt

#21 Du har gjort ett bra arbete.Mycket bra!!
Tycker också att #21 blev bättre, blicken fastnar i mitten och sedan smyger sig de andra bilderna in i blickfånget.
Gillar skarpt de olika färgtonerna och tavlan hade gjort sig i mitt rum, utan problem.
På #2 (om du vill ha kritik även på den, även om jag gillar 9-bildsvarianten bättre) så gillar jag idéen (som jag tror att jag fattat den…). Skulle dock vilja ha lite mer av underraden i den övra raden. I övre högra bilden, tycker jag inte trädtopparna matchar den undre högra (och det var väl tanken att bilderna skulle "fortsätta" från undre raden upp i den övre?). Kanske skulle jag även vilja ha skoter/skidspåren i undre mittersta bilden lite till höger i bild, inte nödvändigtvis centrerade men nu tycker jag det blir en konstig brytning mellan spåren i undre vänstra bilden och undre mittersta bilen. Om du hängde med i min tankegång?
mvh Martin

Jo, jag förstår vad du menar, bild #2 bara slängde jag ihop lite snabbt för att få veta vilken av modellerna som funkar bäst.

#21, det blev mycket bättre, duktigt av dig och komma på att du ska ha den ljusaste bilden i mitten.
Hälsningar
Robert