Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 567 ggr
Daaniiella18
0

KRITIK - Bloomma :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vill ha kritik på dn här bilden, bra som dålig, tål hård kritik, dt gör mig bara bättre tkr jag. så var inte rädda för att säga vad ni tkr mn gör dt gärna på ett lite vänligt sätt så blir dt roligare för mig att läsa och ta till mig :)

sissie
0

Mycket fin tycker jag. Gillar enkla motiv. Blomman borde ha varit lite mer upplyst utan att bakgrunden blir ljusare.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Daaniiella18
0

Tack :)

emmahagstrom
0

Tycker den är fin. Kanske inte världens roligaste bild, men blommor på bild brukar inte bli världens roligaste. :)
Skulle vilja ha lite mer "luft"(gräs) under, gillar inte att skaftet är kapat när det känns som bilden är tagen lite uppifrån. Tycker också det vita bakom blomman (en annan blomma?) stör lite då den och blomman i fokus smälter ihop. Du hade kunnat ändra vinkeln lite så hade du löst det.
Kanske att du hade kunnat vinklat kameran lite mer åt vänster, så det blev mer luft/gräs till vänster och mindre till höger.

emmahagstrom
0

Tycker den är fin. Kanske inte världens roligaste bild, men blommor på bild brukar inte bli världens roligaste. :)
Skulle vilja ha lite mer "luft"(gräs) under, gillar inte att skaftet är kapat när det känns som bilden är tagen lite uppifrån. Tycker också det vita bakom blomman (en annan blomma?) stör lite då den och blomman i fokus smälter ihop. Du hade kunnat ändra vinkeln lite så hade du löst det.
Kanske att du hade kunnat vinklat kameran lite mer åt vänster, så det blev mer luft/gräs till vänster och mindre till höger.