Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 541 ggr
[hilevij]
0

Kritik - Dammväxtsbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag lekt lite med ljuset när jag fotade vid dammen, och vill gärna ha lite kritik på dessa foton:

[hilevij]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bortse ifrån kornigheten.

De är endast något beskärda, och förminskade såklart.

Nikon d50

dijete
0

Lägger till vad du vill ha kritik på i rubriken, Annars jätte bra med gruppen & rubriken :)

Kenno
0

Jaha bilderna är något brskärda? Inte beskurna då?

Du har valt hård kritik så here goes..
Båda bilderna är tomma och intetsägande, oskarpa och den fula loggan förstör bilden totalt.

Det känns som du inte haft någon tanke bakom bilderna utan bara knäppt det du såg

[hilevij]
0

Tack för dina åsikter, känns dock som att du inte är så seriös. Jag vet inte riktigt varför, men det kan bero på att du inte säger så mycket om vad som är fel. Självklart är de oskarpa i bakgrunden, och även lite i förgrunden, men dem har ju skärpan som man kan förvänta sig på macro bilder. Jag har heller inget emot hård kritik, men kritisera gärna bilden och säg vad som är fel på bilden, t.ex inte att loggan är ful då den är där för att jag inte vill se de här fotona någon annan stans.

Jag är ledsen om jag har missförstått dig, och jag menar inte att låta otrevlig eller som att jag vill "skydda" mina bilder, och jag ser väldigt gärna mer hård kritik på dem!

Kompis-gerbil
0

#3 Alla har ju olika åsikter men tror du folk blir uppmuntrade över dina ganska elaka kommentarer? Många är nybörjare och bara vill ha vad dom gjort för fel men då kan man även ge lite uppmuntran? Många tar nog åt sig och inte kommer tillbaka.