Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 2674 ggr
Frudis
0

Fotokungen.com?

Jag har nu tittat runt på olika sidor på jakt efter ett nytt objektiv och en ny kameraväska och båda sakerna jag vill ha fanns på fotokungen.com. Jag har aldrig handlat på någon "mindre" affär utan bara dom stora kedjorna och därför känner jag mig lite osäker. Har någon här beställt därifrån? Och vad tyckte du om dom? Gick allt bra?

Tack på förhand :)

Frudis
0

Ingen?

Mellliie
0

Tyvärr så har jag inte det :[

dijete
0

Ändrar din rubrik till en som beskriver ämnet bättre! Vänligen läs Bra rubriker höjer aktiviteten! Mvh/ Isabelle,Medarbetare

HannaSjoberg
0

Jag har inte beställt därifrån, men hittade en hemsida med omdömen om dem och det såg bra ut: Länk

dijete
0

Nikon rekommenderar dom. Det är alltid bra =)

Frudis
0

#4 tack för din hjälp (: Ska kolla in länken så fort min dator samarbetar! Den är trög och vill inte lyda mig för tillfället. :D

Inkanyezi
0

Jag kan väl nämna att Fotokungen inte är någon särskilt anonym sajt. De har faktiskt butiker i Stockholm där man kan gå in, och uppstår någon form av problem är jag helt övertygad om att det går att lösa. Fotokungen finns inte med på Råd &Röns svarta lista.

Madick
0

Jag handlar i stort sett allt från dem, framkallar också. Suverän service och bra priser.

Frudis
0

#7 Jo jag vet att de finns men den är ändå mindre än dom större kedjorna som Siba och Elgiganten så jag var lite osäker.

#8 Gud va bra, då beställer jag där ifrån :D

Tack för all hjälp!

emmahagstrom
0

Hej, beställde min digitalkamera därifrån för några år sedan. Allt gick jättebra, snabb leverans som kom som dom lovat och inga problem. vet visserligen inte hur dom hanterat situationen om problem uppstått men jag rekomenderar dom också!

Frudis
0

#10 va bra! Har bestämt att jag ska beställa därifrån nu :D

Shallow
0

Jag har beställt objektiv därifrån, super nöjd! snabbleverans.

Frudis
0

Nu ska jag bara vänta på pengar så ska jag beställa sakerna :) tack för all hjälp!

Shallow
0

Hoppas du kommer  blir nöjd :)

/Amanda www.mandizi.blogg.se

Niklas
0

Jag har köpt hälften av min utrustning där. De är hjälpsamma, kunniga och ofta billigast.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Inkanyezi
0

Jag har varit inne och frågat lite, och jag kan bekräfta Niklas omdöme. Det är folk som kan sin sak.

Kattjazz
0

Jag kan rekomendera dem. Kunniga och bra service. Enligt mina erfarenheter är det alltid bäst att handla från mindre affärer än stora kedjor. De har mycket, mycket mer kunskap och det är lättare och man får bättre hjälp om något går dönder eller likande.

//Katt

sajtvärd på Devon rex ifokus