Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 1301 ggr
Invisible
0

Kritik, tack!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag  gick förbi tvättstugan igår, och upptäckte att ljuset låg härligt på blommorna som stod i förnstret. Nörd som man är, sprang man självklart upp och hämtade kameran och testade lite! Oskyldig Jag är dock ganska grön på kameran, och foto över huvud taget. Fick min D80 i våras, och har aldrig tidigare använt en system.

Snäll som hård kritik, det gör detsamma.

Bilderna är helt oredigerade, endast beskurna och förminskade.

Invisible
0

Sådär, ja! Kritisera! Skrattande

Jonna75
0

Bild nr 1 tyckte jag var lite för mkt mörker, kanske du skulle beskära blomman överst?

Bild nr 2 var kanonläcker enligt min mening Tungan ute, lite halvskum men ändå lite mystik. Bra jobbat!

Invisible
0

#2 Tack! Glad

Eloz
0

Tyckte bäst om #0 , fina bilder!

Spectabile
0

Mmm, snyggt. Jag gillar bilderna. Den första kanske borde beskäras något mera, men annars är dom jättefina Glad

Christelle
0

Vädigt fina! Tycker bäst om första bilden! Den skulle man ha haft som canvas tavla :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Invisible
0

#4-6 Tack så mkt! :-)

Retro
0

Lite för mörka i min smak. Vad har du haft för inställningar på kameran?

Vad ligger nivåerna i bilderna ?

Vad har du för redigeringsprogram?

Lite bakgrund innan jag svarar kan kanske behövas.

Buuc
0

Tycker att den andra bilden är helt underbar! Den ser nästan målad/animerad ut på något sätt! :) Tycker inte alls att den blev för mörk.

Isira
0

Håller med, gillar verkligen de andre. Snygg blid. Den förste kanske lite mörk.

Invisible
0

#8 Jag har absolut ingen aning om hur man kollar bildinformationen på datorn ? Skäms Bilderna är även helt oredigerade.

#9 & 10 Tack! Skrattande

[kloakmunk]
0

dom va fina men jag tyckte om bild nummer 2 mest då den andra va lite för mörk för min smak.

mvh allex melin

Retro
0

om du högerklickar på bilden och tar "egenskaper" och infotmation så står det vilka inställningar du hat när du tog bilden

Fototokan
0

#1 Var superfin!! Glad Älskade den lite bruna knoppen som kontrast.

Jonna75
0

Ursäkta att jag tog mig friheten att kolla dina inställningar på bildena, men här kommer första bildens inställningar som jag fick fram.

Jonna75
0

Å här den andra bilden (#1)