Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 1690 ggr
Mainebusters
0

Stora tassar..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade mina katter när de låg på favoritplatsen, micron.

Mainebusters
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först ut var Buster, här är Doris.

[Linsenhejhej]
0

Enorma tassar och ståtliga katter! :)

Lite synd att skärpan inte var så bra …

Mainebusters
0

Ja, skärpan hinner jag inte tänka på, man får vara glad att de fastnar på bild innan de pyser iväg..

Kenno
0

Att en bild är skarp är ju ett grundläggande krav innan man postar den, kreativ oskärpa är en annan sak men det har inte användts här.

Släng bilderna dom är dåliga!

Cessy
0

#4 Njae, så är det väl knappast utan var o en av oss ställer olika krav på våra bilder o vad du tycker är skräp kanske en annan finner glädje i. Vi är olika o vill olika med våra bilder o var o en gör så gott den kan utefrån sina förutsättningar. Tycker man något är skräp så kan man ju skriva det på ett snyggt sätt o istället för att klanka ner snarare ge konstruktiv kritik eller så låter man helt bli o skriva något.

Mainebusters: Ja här ser man verkligen dina kissars magnefikt stora tassar. Håller med om att skärpan överlag kunde varit bättre, men övning ger färdighet

Mainebusters
0

#4  Nehej du.. de kastas inte! Jag har ingen rubrik om att jag vill ha kritik, utan jag visar bara stora tassar. Och att det är oskärpa är jag fullt medveten om!

Sofiae
0

Jättefina bilder på söta katter!

Du skall inte bry dej om vad Kenno skriver. Han/hon verkar vilja såra folk, det roar somliga.

Mainebusters
0

#7 Tack..!  Det är lite märkligt.. En tråd kan låsas för att den som kritiserar inte ska bli förolämpad, men denna tråd kan lika gärna låsas, för nu känner jag mig förolämpad! *ler*