Kritik- Blommor

Det är jättefina bilder, och om du bara är nybörjare så är du ju toppen! :D Du hade intressanta vinklar, men att på dem orangea blommorna hade jag gärna haft lite mer färg, tyckte att dem var lite matta, och den sista bilden var en aning oskarp, men super! :D
#4 Tack så mycket! :D
// Emma :D
Ingen mer som kan ge lite kritik? :)
Den andra lilja bilden är bättre i mitt tycke då skärpan ligger där framme och även dropparnakommer i skärpa.
Stjärnflockan är en en bloma som är svår att fota. Hittar inget direkt ställe där fokusen eller skärpan lagts. Prova att ta lite fler bilden på den och välj olika ställen att lägga skärpan och olika vinklar. Sen kan du bättre se vad som blir bra.
väldigt bra för en nybörjare :)
#7 Tack för kritiken :)
putt :)
Jag tycker iaf att alla bilder är toppen!

Jättefina bilder. #2 gillar jag bäst. Den sista bilden är lite oskarp och kontrasten kunde vart lite bättre. Annars bra vinklar och lugna bakgrundar. Träna på bara, vill gärna se mer av dej.
För att vara nybörjare så tycker jag du tar utmärkta bilder, tyckte om dem allihopa. Bra skärpa och vinklar!
/ Lina Johansson.
Bilderna är inte dåliga på något sätt men samtliga behöver en sväng in i något bildbehandlingsprogram för mer kontrast och skärpa.