Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 1349 ggr
Katitzi
0

Kritik - mina bilder

Mitt första inlägg här på foto.ifokus vi får se hur det går :P Älskar verkligen att fota, lånar min pojkväns kamera som är en canon eos 400d.

Skulle nu vilja få lite kritik och sånt på lite bilder jag fotat, hur ska man annars kunna bli bättre :P

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Katitzi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första bilden , en bild på min ponny Rezit. det enda som är redigerat med bilden är att jag klippt till den och förminskat den och lagt min "loggo" på den.

Alexandra Wisén

Katitzi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

andra bilden, några blommor jag fotade uppe på en "bergssluttning" eller vad man säger på gotland tidigare i år. Inget gjort med denna bilden mer än tillklipp och logga.

Alexandra Wisén

Emaljoh4
0

#1 Tycker inte bilder säger mig såå mycket.. Ganska mycket störande detaljer.

#2 Lite bätte än första bilden.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Sofiae
0

# 1 En ovanlig hästbild, roligt som omväxlig. Ville du bara visa hästen skulle den beskäras, men du kanske vill visa hur det ser ut på en hästgård, då berättar den en hel del. Rent tekniskt, bra skärpa, hästen något mörk.

# 2 Gillar jag skarpt, fin skärpa, fina färger. Verkligen fin. Jag gillar när det finns lite kvistar och strån och inte allt för sterilt. Bra!

Daaniiella18
0

dn andra bilden var jättefin, skarp och lagom ljus , fint ljus, första bilden var också fin mn dn andra var bättree :D

dijete
0

Första bilden är inget speciellt, den fångar inte uppmärksamheten en annan vinkel hade nog gjort susen samt annan bakrund. Den är också lite oskarp. Hästen har också spån på sig..

Andra bilden gillar jag lite, fina färger och bra vinkel, Den är enormt bra bild i jämförelse med den andra. Det enda som stör mig är det hängande grässtrået. Annars älskar jag bilden.

Bild nr.2 tycker jag är bäst.

Mainebusters
0

Bild 1 Annorlunda än de "vanliga" hästfotona, men jag gillar den!

Bild 2 är kanon, jag har absolut ingenting att klaga på!