Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 584 ggr
Sofiae
0

Dagen före regnet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog några bilder i onsdags kväll.

Bild 1

Sofiae
0

Bild 2

Sofiae
0

Bild 3

Jonna75
0

Väldigt härliga bilder =)!!

MirreH
0

Fina bilder! Glad 

men får en känsla av att de är lite "vanliga", alltså vinkeln och en aning med ljuset, fast med lite redigering skulle de nog bli jättebra! Flört

Sofiae
0

Tack för er kritik!

#4 Jag har inte photoshop så jag har inte så stora möjligheter att redigera.

Lägger in en lite "ovanligare" bild, men den har också en vanlig vinkel. Den är lite för mörk tycker jag.

MirreH
0

#5 Du kan ju alltid redigera online!

Och ang. bilden så gillar jag den nästan lite mer än de andra, bara för att den inte är lika vanlig. Dock är den lite fyrkantig - har du beskärt den? Och det hade varit bättre om hon hade titat ut mot vattnet också, fast jag vet ju inte om det var meningen att hon skulle vara modell eller om det mer bara var en bild för att… 'fånga tillfället' eller nåt sånt Flört

Annars fina bilder, som sagt!

Sofiae
0

Ja, jag har beskärt den, tror det var på vänster sida på bilden, det var hus och lite rörigt där. Hon var inte modell, visste inte om att jag fotade henne.

Får försöka leta efter bildbehandlingsprogram.

MirreH
0

#6 Om du bara skulle vilja redigera lite snabbt och lätt så kan jag rekommendera Picnik, enkelt att förstå hur man ska använda Glad

Sen så tog jag mig friheten att redigera bild #2 för att visa lite hur du skulle kunna redigera den. Dock gjorde jag det bara snabbt men bara så att du ser lite hur jag tänkte.

MirreH
0

Oj, oj, bild 2 alltså Oskyldig*

Sofiae
0

Vad fin den blev, tack!

MirreH
0

Ingen orsak!