Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 3400 ggr
lallemum
0

Kritik - Fluga med röda ögon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lekte lite med kameran idag. Resultatet blev en rödögd fluga. Tyvärr inte riktigt skarp, men med de förutsättningar jag hade så…

Vände objektivet, men hade ingen mellanring osv, utan höll bara i objektiv och kamera med varsin hand, försökte hitta något i skärpa och trycka av. Inte lätt kan jag säga.

isabelle_
0

Då din rubrik innehåller inte kritik och detta gör att vi får ett oklarare forum ändrar jag den nu till en tydligare. Mvh/ Isabelle

lallemum
0

Tack då!

Men jag måste fråga, måste man ha kritik i rubriken? Den ligger ju inte under någon av kritik-rubrikerna av en anledning. Kan man inte bara vilja visa upp en bild utan att vilja ha kritik eller respons. Kanske bara vilja visa en bild av andra själ?

Alltså, nu menar jag inget illa, utan vill bara veta. Så jag vet till nästa gång.

MVH // Madde

isabelle_
0

#2 Stog det inte kritik i texten? My bad. Tar bort Kritik och lämnar Fluga med röda ögon :)  Eller bild: fluga med röda ögon är ju enklast annars. För det är såhär att det även ställs frågor. Om du ska ha kritik måste kritik stå tydligt i rubriken. annars går bild bra eller bara själva föremålet :)

lallemum
0

Okej, alltså, det spelade mig ingen större roll, jag undrade bara. Tack för klargörandet iallafall.

Deklol
0

Alltså… vill du ha kritik på bilden eller? :P

lallemum
0

Ha ha ha, tanken var bara att visa upp bilden. Men kritik är väl alltid kul, vet inte vad det står i rubriken längre Flört Låt de stå kritik om någon vill kritisera om det är möjligt att ändra igen då.

*Känner mig omständig, för att jag egentligen bara undrade*

Buuc
0

Jag försökte själv att fota med omvänt objektiv idag, utan mellanring jag också. Gick inget vidare.. Men det var ett slarvigt försök.

Jag kan förstå hur svårt det måste vara, att hålla koll på kameran och objektivet, att hålla koll på skärpan och dessutom inte skrämma iväg flugan!

isabelle_
0

#6 Ändrar rubriken igen :)

lallemum
0

#7 Ja, precis så var det och så kände jag mig också.

#8 Tack igen då.

t0bias
0

Jag skulle nog använt red eye reduction för att få bukt med de röda ögonen :)

lallemum
0

Jag har försökt Flört

Det var så rubriken var först också. Tyckte det var lika kul som du!