Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 304 ggr
Robert
0

HBL-reportage!

Det här blir roligt!

Nyligen ringde en fotograf, Leif Weckström, på HBL som jag tycker tar enormt fina bilder. För någon vecka sedan tog jag kontakt med Leif och frågade om jag inte kunde få följa med honom någon dag när han är ute på jobb. Förhoppningvis blir det helgen 10-11 december.

Så håll utkik på kommande artikel när jag är ute med HBL.

Hälsningar

Robert

Staffan
0

Kul initiativ Robert - det ser jag fram emot att få läsa om!

// staffan

gurin
0

Spännande!

mvh/gurin

johan
0

Det låter skitskoj! Att få följa med ett proffs tror jag är riktigt bra. Jag fick fotografera lite med en duktig studiofotograf i somras i hans studio. Mycket kul och lärorikt.

Mvh // Johan

Pia
0

Vad kul och utvecklande! Ser fram emot läsning och bildexempel från dessa dagar:)

Robert
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var jag och mina döttrar faktiskt på studiebesök på tidningen. På 1930-talet far HBL landets största tidning med en upplaga på c:a 30.000. Idag är upplagan c:a 50.000 stycken.

Alla var väldigt trevliga på redaktionen och vi fick en bra guidning runt i huset. Trots att byggnaden är från 1920-talet så sitter alla i moderna lokaler och arbetar med en utrustning senaste av sitt slag.

Under helgen tänkte jag dra ihop ett litet bildreportage, så håll utkik!

Bifogat dagsfärsk bild.

Hälsningar

Robert

Robert
0

Till bildreportaget ---->Klicka här!

Hälsningar

Robert

Robert
0

#6, jag tar tacksamt emot feedback på showen, alla kommentarer är välkomna.

Tack på förhand!

Robert

Robert
0

Min bror tyckte jag åkte för mycket med bilderna. Säkert beror det att jag är ny med programmet. Förutom det min kära bror har kommenterat har du några förslag på förbättringar jag kan göra med bildspelet?

Jag sitter för tillfället och lurar på hur jag kan göra bra bildspel framöver så jag tar tacksamt emot dina synpunkter.

Robert

ERIR
0

Ja, minsann, tror jag inte av bilden att döma att dom har en Facit av senaste modell. Skall bli kul att se dina alster.

Robert
0

erir, tack! Hade du möjlighet att se bildspelet som jag har länkat till i #6? Det skulle vara trevligt med lite feedback.

Robert