Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 910 ggr
Flikka
0

Kritik - Blommor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu vill jag ha hård kritik på dom här 2 bilderna som jag fotade idag med en Sony a350 med något objektiv som jag inte orkar gå och kolla vad det heter :D

Så börja kritisera :)

Flikka
0

Det går inte att ladda upp nästa bild :D så gör det sen :)

[Zoie]
0

Tycker själv att du skulle gått närmare blomman och tagigt en närmare bild på blomman, och om du vill ha det där avståndet du har nu så skulle jag själv fotat så att blomman är i mitten av bilden. Känns ganska tomt ovanför blomman. Och det sticker ut några andra blomblad längst upp på bilden, och det är ganska störande. Annars fin bild :)

Flikka
0

#2 tack så mycket för din krititk :D förstår helt hur du menar ^^, får tänka på det nästa gång :D

Zoniex
0

Jag tycker att bakgrunden är lite störade med staketet, skulle vara finare om det var baragröngräs.

Som #2 säger att du skulle ha placerat blomman i mitten och så tagit bort lite blad där ovanför. Det stör en hel del det också. Eller att den ena blomman är i hörnet och den andra på andra hörnet skulle också funka! :)

Buuc
0

Jag tycker faktiskt om bilden.. Gallret i bakgrunden, och att bilden är mörk gillar jag också. Det enda jag stör mig på är dom där bladen som stör. :)

Jossangizmo
0

myk fin bild men jag tycker att den var lite mörk ;)