Min första hemsida :D
http://sarahjelm.webs.com
Vad tycker ni?
Jag är nöjd över den för att den är min första endå :)

Snygg men jag tycker den är lite tråkig i svart/vit
Såg även att du hade fotoat på Söderhamnsortens? Har du några bilder på Helena och Knatte kanske? En tävlingskompis till mig 

De är väl brun/vit ;) haha :D , Jaa Söderhamns hoppet som var i helgen, söndag var ja där :) , Ingenanning vad dom heter som hamna på bilderna, men du får kolla om du ser dom :)

#4 oj menade brun/vit (; vart har du alla bilderna då? haha eller du kanske inte hade hunnit lägga ut dom kom jag på :P

haha :D, joo men haru inte kollat igenom sidan ;) fusk! haha, dom lägger på "portfolio", sen på söderhamnshoppet :D

Ligger* … hhah : )
Först beror det på om du bara skall ha den för att visa dina foton till vänner och släkt eller om du skall använda den för att sälja foton.
Den är enkel och lätt att navigera men tyvär lite tråkiga färger. Den ser inte inbjudande ut. Fint med ramarna runt galleri bilderna.
Sedan har jag bara en liten grej att komma med. Foton med hästar där ryttarens huvud är avhuggen ser inte bra ut.

#4 jaha där :D men är det alla bidlerna? För då var hon inte med :P Jag använder Picasa som arkivalbum istället för portfolion. Där lägger jag upp mina bästa bilder :D

#7 haha ja jag hann inte med allt :) Okej :D