Vilka fantastiska saker! Du brukar ju överraska chefen, så jag är rädd för att hon får en hel del att damma.
Vilken tur att det inte är jag som är där borta. Vi har ingen plats, vi har ingen plats…. Alltså ingen p…
mvh/gurin

Du får gärna skicka några till mig Bosse.Jag betalar frakten,och vad de kostar, plus lite extra.
Jag har samlat på mig en hel del under årens lopp från olika länder,men det är också mycket som har försvunnit under alla mina flyttar.
Vilket hantverk !!
Måste ju vara svårt att inte köpa med sig.
Det skulle nog inta jag klara.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
wow.. Det var några fräcka saker, stackars killen som gjort alla dessa :)
Vänliga hälsningar
Daniel
Vilken respons och jag som inte ens tankte lagga ut dom. Jag kan tillagga att dom flesta ar skurna ur "ebony", sa dom ar valdigt tunga.
zachs du har nog ratt, vad kan hon gora nar hon star infor fakta. Det fanns aven petrified wood och jag fick ta dom bitarna gratis, om jag ville. Gurin, finns det hjarterum finns det stjarterum. berra, jag maste prata med chefen forst, det ar hon som ar business minded. Dom dyraste pjaserna kostade $75, sa ett pris kanske runt $30 ar val OK. Dom sma maskerna kostade ca $5. Nar det blir dags, sa kommer Musa eller nan annan "local" att ga dit. beem & Lillfram, dom sitter under borden och tillverkar statyerna.
bosse