Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 749 ggr
Ruffsan
0

Är den bra ?

Kanske ska ta och köpa mig en Olympus E520 + 14-42, är den bra?

Ruffsan
0

halloooooo någon?

BrightGloria
0

Du kan ju inte begära svar efter några minuter. Det tar lite tid.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Inkanyezi
0

Jovisst är den bra. Alla systemkameror är bra. Sen är det så klart en annan fråga om den passar dig, det måste du ju avgöra själv. Men när det gäller resultatet, vilka bilder man kan göra, då spelar det ganska liten roll vilken kamera man väljer.

Det finns en massa olika att välja på, och det finns likheter och skillnader mellan dem, men alla klarar att ta riktigt skarpa bilder med och de kan ge väldigt fina färger också. Det som skiljer dem mest är hur menyer och knappar fungerar och vad konstruktörerna har byggt in av funktioner som man behöver eller kan vara utan, och hur lätt det är att nå såna funktioner som man tycker är viktiga. Jag känner inte till den där olympuskameran, så jag vet inte hur den skulle passa mig, men jag har valt en helt annan, med mina alldeles egna skäl.

Så jag kan inte ge dig något svar på hur bra den där kameran kan passa dig, men ett är säkert. Den ger väldigt skarpa och färgmättade bilder när den sitter i händerna på en som kan dess funktioner och förstår hur man ska använda dem för att få resultatet som man vill ha.

Ruffsan
0

okej