Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 506 ggr
Laboh
0

Snor, gulligt eller bort?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en fråga. Om det sitter snorskorpor i näsan på en modell. Skall man då retuchera eller låta dem sitta kvar?

Jag är nöjd med bilden, men när jag printade ut den såg jag som sagt lite snorskorpor vid näsöppningen. Vet inte om det stör eller bara är gulligt? Glad

Vad tycker du?

tacksam för din synpunkt.

/Laboh

Rosenhill
0

Ska bilden hänga på vägen tycker jag att du ska ta bort det, annars gör det inget.

mvh cecilia

PeoH
0

perfekt…. cannot be better…

PimTheGreat
0

barn e barn och ska få vara barn…..så är det med barn…lite snor hit och dit… himla söt unge!!!

pralin
0

jag tycker personligen det hör till ^^

CarlS
0

Så länge det inte rinner in i munnen..där går gränsen för mig…:)

//CarlS

pralin
0

haha, ja precis :P

Rosenhill
0

jag tänker på barnet, jag hade inte velat att mina föräldrar hade givit bort eller hängt upp en snor bild på mig;)

mvh cecilia

Anna
0

Himla söt unge! Fantastisk bild. Själv tycker jag inte att det gör något i det här fallet, blicken dras till barnets ögon som är djupa och har en vacker färg.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Robert
0

Jag brukar ta bort snor på de barn jag fotograferar, det uppskattas av föräldrarna.

Hälsningar

Robert

Lillfrann
0

Tror jag måste hålla med Robert där, det är ju inga problem att ta bort det.. Så det tycker jag du borde göra.

Egentligen så är väl snor inte speciellt sött?

Härlig bild i övrigt, hade varit skoj och se hur den ser ut om du nu bestämmer dig för att ta bort det.

Med vänliga hälsningar

Daniel

[QueenTizzan]
0

hahaha jag såg en paris hillton framför mig med en snorkråka i näsan. hahaha.

men när jag öppnade såg jag en super söt modell och tänkte inte ens att de va snorigt. Hade inte lagt märke till de om jag inte vetat att jag ksulle titta efter de :D

Laboh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe..

först, tack för responsen.

Såg senare att man ser ju faktiskt inte så mycket av det hela i det mindre formatet. Syntes tydligare i A4-formatet.

Jag valde att ta bort det i denna bilden. Men som sagt, märkte plötsligt inte så stor skillnad. Hade väl blivit för fixerad vid det bara. :)

/Laboh