Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 352 ggr
bjorsa
0

dagens bild 29nov

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Startar dagens bild strängen och de blir nästan samma bild som igår åtinstonde från samma ställe .

mvh/bjorsa

Lillfrann
0

Underbar bild Bjorsa!
Härliga färger, finns inte mycket negativt, det enda jag skulle finna lite irriterande är ramen kring bilden, kanske denna borde vara i annan färg eller skippas helt :)? Det ser ut som om bilden är klippt  i svart när man först lägger ett öga på den.

Hälsningar

Daniel

bjorsa
0

Tack Lillfran,

Dagens bild är ju till för att man skall kunna lägga ut bilder utan att behöva tänka på bildkritik just för att de skall bli enkelt att lägga ut så att man slipper fundera så mkt om nu inte jag fattat fel från början .

Och att de ser ut som den är klippt i svart kanske är de så den skall se ut :-)

mvh/bjorsa

Lillfrann
0

hahaha.. Jo det är klart.
Men den bilden var lite för bra för att bara vara dagens bild :)
Brukar då bli att man vill ha den ännu bättre, någon typisk drivkraft Oskyldig

Hälsningar

Daniel

emmaa
0

Jättefin bild, den ser lite läskig ut!

Och det är klart att man ska få lägga ut bilder utan att vara rädd för att få dålig kritik men ofta lär man sig ju massor på kritik så det är väl bara något bra?

/Emma

bjorsa
0

#3 Jovisst man vill ju alltid sträva mot att få till de bättre och jag tackar för bildkritiken å tar den till mig har alltid lite svårt med ramar å då inte bara dom digitala har massor som skall ramas in men kommer inte för mig :-)

#4Jo man lär sig av kritik och de var inte de jag tänkte på utan att just den här "dagens bild" strängen kom ju till för att man just skulle bara kunna lägga in sin bild utan att behöva bemöta kritik men som sagt jag kan ju ha missuppfattat hela upplägget hmm varför är de så svårt att skriva så att man inte låter som någon gammal sur gubbe Glad vill starkt betona denna Flört

mvh/bjorsa

emmaa
0

#5 Jag uppfattar dig inte som en sur gammal gubbe, lovar! Räcka ut tungan

Lillfrann
0

Tror ingen uppfattar dig som en gammal sur gubbe, det kanske blir så i ditt huvud när du skriver detta.. att "ohohoh sluta klaga på mina bilder".
Men kritiken är viktig, men som du säger det är bara "dagens bild".

Med vänliga hälsningar Flört

Daniel

bjorsa
0

Glad

Mandrakonian
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bjorsa Lite avis att du har sett lite sol, här är det rena skräckfilmen mörk och trist. Mycket bra bild som alltid !

här kommer min bild en tant som jag brukar prata med ibland.

E_hjo
0

#9 Haha! Den såg lite… lite… ja. =)
Fin! ;)

Mandrakonian
0

#10 Kul att hon fick dig att skratta!, men jag anser att äldre människor är vackra och inget att skratta åt!!

bjorsa
0

#9 Vackert porträtt av tanten hon ser ut att ha haft de jobbigt och fortfarande har jobbigt men man skall ju aldrig döma något utifrån skalet kanske hon är den som vet vad lycka är !

Här har de varit en fin höstdag vädermässigt i alla fall och de blev en fin solnedgång som först färgade himlen röd sedan guldfärgad så min prognos är att vi kommer få vackert väder åtminstonde på förmiddagen .

mvh/bjorsa

divansson
0

#9  fin!

Robert
0

#0, häftigt, bjorsa!

Robert