Jag undrar också! 
Och här är en till som undrar ……….. 
Alla verkar undra, men ingen vet 

Mvh Stephanie 

Jag undrar också.
// Emma :D
Jag med …?
Ingen verkar veta 

Mvh Stephanie 

Kanske var det ploj bara????

Ush vad sur jag blir på sånt där.. 
Ja, det är lite irriterande… Man undrar ju om någon faktiskt vunnit något då?

Mvh Stephanie 

Det känns ju som om nån borde ha hoppat och studsat och skrikit ut att "jag har vunnit!" 

Mvh Stephanie 

#10 Ja, eller hur!
Eller rättare sagt tre stycken, för det var väl ändå tre priser?

Mvh Stephanie 

"Tävlingen pågår till och med 15 juni och vinnare presenteras den 18 juni."
Yeah…

Mvh Stephanie 

Går det inte att maila till dom och höra vem som vunnit ? :/
Tydligen bara att vänta och se … men lite dåligt är det allt. Eller hur!
Men snälla ni. Nån som tänkt på att det är midsommarhelg. En helg då många åker bort. Kanske är så att den person som ska dra vinnarna har blivit sjuk. Kan finnas andra anledningar också.
När dom la tävlingsdatumen så inte säkert att dom tänkte på att det var just till midsommarhelgen. Så ha lite tålamod.
Jag kan inte se att det är dålig stil bara för att vi får vänta några extra dagar. Skillnad om vi inte får nåt besked veckan som kommer.
#19. Vi väntar tålmodigt :) nyfikna är vi :)
#21. Jag med 
Haha, nu får vi tänka positivt här. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) Men imorgon är det ju måndag igen, en vanlig arbetsdag. Då kommer säkert vinnaren presenteras :)
Jag har också deltagit, så många fina priser. Mycket roligare än i förra tävlingen enligt mig ;) Det är superkul att det kommer sånna här tävlingar då och då :)
Värd på Choklad iFokus
Ebba-A om fördröjningen beror på långhelgen så tror jag att vi får besked nu i början på veckan. Om den däremot beror på sjukdom så kanske vi får vänta nån dag till.
Men det ligger ju i samsungs eget intresse att meddela så snart som möjligt. För inte vill dom få så dåligt rykte som det kan bli av om vi inte får reda på vilka som vunnit.
Annia, du är en förnuftig tjej/kvinna
. Nu är vi bara glada och ser fram emot resultatet. Klart det måste finnas en anledning till att det dröjer, men den som väntar på nåt gott …
Kram
Mia

Här är en till som undrar
Ja.
Vi är många!
Ja nu har det varit en hel dag av vanlig vardag, så det känns ju som någonting annat måste ha hänt med tävlingen eftersom ingenting skrivs/tillkännages???
Håller med …
Ja det kanske jobbas i dag och läggs ut i om någon dag.

Men nu är dom 4 dagar sena. Jag tycker faktist att det känns ganska oansvarigt om jag ska vara ärlig! 
dom har kanske gått upp i rök

ojsan!
Var med i tävlingen och glömde nästan bort det.
Men jag vill så gärna se vem de 3 lyckliga vinnarna är.
Hoppas de kommer upp med det snart!

Dom kanske inte tänkte på att det skulle bli så många tävlande att det tar extra lång tid.!
// Liinda

Nu har det gått en vecka. Tävlingen skulle vara avgjord, och vinnrna skulle PRESENTERATS den 18:de. Dålig stil, tkr jag. Okej om det hade dragit över en- max två, dagar över tiden, men en vecka…! 
HA HA HA….
Jag vann första priset… Min första vinst i livet…
*lycklig*
#35 Grattis! Men var ser man vem som har vunnit?
// Emma :D
Tack
Det finns en klistrad tråd till vänster "Resultat av fototävlingen"
http://foto.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=eed4c2d8-838f-40e9-a6d2-f0d1558c2194
, för för en gångs skull har jag deltagit i en tävling här på