Barn i Umm Durman

Vilka fina barnbilder! Där har du lyckas!
Tack igen Bosse! Det är så fantastiskt att du kan förse oss med bilder från andra sidan världen nästan i realtid! Uppskattas mycket!
Tom
Vilket underbart porträtt i #2, synd bara på det lilla vita hörnet, går kanske att klona/beskära bort?
/Emma
Tom, du som ar haj pa Google map kan latt hitta Umm Durman. Det ar vasterut langs stranden av Nilen, dar floden delar upp sig i Blue & White Nile.
emmaa, det gar att atgarda om man vill, men jag ar inte ute efter perfekta bilder.
Dom har ville visa sin lille bror som ar skallig. Som i alla samhallen ar det inte latt att vara udda.
Verkligen underbara bilder Bosse, roligt att vi får ta en del av det du upplever. Hoppas man får se mer!
Laters
Daniel

bosse, tack för alla bilderna. Några var lite oskarpa, och jag gillar att du förenklar dina bilder såsom du gör och håller dig till huvudobjektet.
Hälsningar
Robert

Har du beatlen i koppel ? Är det i stället för hund.

Otroligt fina och spännande porträtt. Imponerad som vanligt!
Tack för de bilderna bosse… Fascinerande. Är ju lite utav en annan värld som man behöver bli påmind om ofta

Underbara bilder bosse.Har du aldrig funderat på att sälja dina bilder?
Denna lilla parvel sprang for livet upp i en sandhog nar vi kom, sa jag hoppade ur bilen och hann ta ett foto.
Som svar till er bada, sa ser jag det som min "sjalvpatagna" uppgift att forsok informera er om det ni troligen aldrig skulle kunna fa se annars. Jag har funderat pa att salja, men nar jag anslot mej till en sajt, sa tyckte jag att feedbacken var obefintlig, sa det stannade vid det. For min del kan man ta fotona gratis, om det bara sprids till ett bredare forum. Jag hoppas nagra av er stannar upp en stund och skanker en tanke till dom som verkligen har det svart.

fina bilder :)
Fina bilder allihop. Men #18 är det lite extra feel-good-känsla i.
/Astrid