Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 556 ggr
moosen
0

Kritik - Barn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har tagit lite kort på mina barn, samt syskons och vänners barn och skulle vilja ha lite kritik.

moosen
0

moosen
0

moosen
0

Mazetti
0

#0, Jättefin bild om det inte hade varit för den förgrymmade skuggan! Stör mig mycket på just den.

#1, Snygga färger, dock lite avkapad här och var. Blir lite tråkig när hon tittar bort från kameran.

#2, Fina färger och skärpa här ochså. Bra komposition. Men, händerna är alldeles ivägen!

#3, Min favorit av de fyra! Hittar inget dålig med den, förutom att barnet kanske inte ser så överdrivet glad ut ;)

Zoniex
0

Jag håller med #4. Min favorit är också #3. :)

pyrst
0

Underbara bilder! Gillar verkligen de olika vinklar du anvander. Lagg garna upp fler!

moosen
0

ja, smaken är som baken… just skuggan och handen för är det som jag tycker gör så mycket i bilderna. De är inte perfekta och en bild, enligt mig, kan verkligen bli så mycket mer med "störande" objekt och knepiga vinklar… att alla inte tittar i kameran osv…

men det är jag… =)

kul att få kritik i alla fall! kom gärna med mer!

Sofiae
0

Jag gillar alla bilderna, kanske bild 1 mest.

Bild 1. Stämningsfull och fin, skuggan i ansiktet stör inte, den fanns ju där, det är ju inget ateljefoto.

Bild 2. Verkligen talande bild, allt är bra i den.

Bild 3. Jag tycker den är lite ljus, men flickans uttryck kommer fram bra.

Bild 4. Bra beskuren, bra bild, också mycket talande. Flickan är lite reserverad, vet inte vad som väntar henne.