Lätt kritik

Jag gillar tanken bakom bilden, men jag tror det skulle bli bättre om du fick med hela mulen nästa gång, annars riktigt bra fokus på mulen för att vara ny på system ;)
Jag fullkomligt älskar tanken och bilden, trots att den är kapad och lite sne. du har fått till en kanon skärpa på mulen. Riktigt bra bild för att vara nybörjare. Härlig exponering. det jag dock inte gillar så mycket är blänket i ögat, det stör lite, men annars riktigt fint
Emma, medarbetare på Hästfoto.
Härlig bild, mulen är lite avkapad i vänstra hörnet bara. Har en nästan precis likadan bild i mitt fotoalbum :) Söt häst!

Tycker bilden är mycket intressant, grym skärpa, fina färger och bra kontrast du har fått med. Att mulen är lite avkapad stör jag mig faktiskt inte på, men tycker att bilden är lite för trång uppe vid öronen, gillar inte att dom är avkapade.
Det jag menade var inte att mulen är avkapad "nedifrån", utan från vänster.

Inte är väl mulen kapad till vänster… Det är väl nån trästolpe eller nåt som står där? Eller ser jag helt galet?
tycker bilden var jättefin , men jag gillar inte att öronen är avkapade på mitten :) annars jättefin :D
Fanny Henriksson
Märkte inte ens stolpen förens jag kollade riktigt noga jämte mulen haha. Tack alla :) Det är ganska svårt att ta kort på hästar tycker jag då ;) Ena sekunden kollar dom åt vänster eller nåt sånt när man precis ska ta bilden. Och då blir jag stressad och bara knäpper bilden, hinner inte ens tänka ibland (: