Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 966 ggr
Hamzter95
0

kritik vatten rosa himmel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vill ha kritik :)

Hamzter95
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

också på den här bilden :)

Diezla
0

Bild nr.2 är jättefin……vill sitta på en stol och njuta av utsikten!!

Hamzter95
0

#2 hih okej tack :)

Rorosjons
0

#2 Finns inget att säga om den. Ur vacker (Y)

Hamzter95
0

Tack :)

Cessy
0

Jämför man din 1:a bild med din andra bild, så känns den första bilden ganska platt o ointressant, medans den andra bilden är oändligt mycket intressantare o fylld med liv. Man känner sig liksom delaktig precis som man själv tittar ut genom ett fönster o ser den underbara skymningen. Du har byggt upp denna bilden väl o skapat bra djup o inramning i den. Ja nummer 2 är rätt o slätt underbar.

Hamzter95
0

okej tack tack =)

Eklang
0

Jag håller med #6 helt och hållet. Det jag dock stör mig på med båda bilderna är att de är snea :O Fast det är ju en sån sak man kan fixa enkelt i photoshop efter hand. Annars så fullkomligt älskar jag färgerna och kontrasterna. Kanonfina bilder.

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Mazetti
0

I första bilden var det för mycket svart, blir lite tråkig att titta på. Sned var den ochså, men som sagt, det är lätt att fixa till. "Grejjerna" inedre högra hörnet är avkapade, och borde antingen synas mer eller inte alls. Grym himmel och fin avspegling av färgerna i vattnet :)

Andra bilden är mycket bättre, dock sned den ochså. Fin inramning, men tycker kanske att det var lite "öppet" i nedre högra hörnet.