Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 1728 ggr
ZorroR
0

Kritik - Häst :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mamma har ett foto som hon vill ha kritik på! :)

Hon fotade den en dag när hon var ute och red på vår häst! :D

numbhabit
0

Den ser jättecool ut.

Buuc
0

Vill hon ha hård kritik?

Jag tycker att bilden är ganska vanlig, många brukar ta såna bilder när de är ute och rider. Känns lite amatör-aktig. Den är tråkig..

Jag börjar bli för tjatig med detta men jag vill nog se mer färg och kontrast! :) Och kanske att hon sänkt kameran lite mer, så man såg mer av utsikten. Nu får man ju stirra ner på marken - inte så intressant.

Sofiae
0

Fförsta bilden av detta slaget jag sett här inne. Att vägen svänger och skuggan från soffan ger liv i bilden. Jag gillar den.

ZorroR
0

#1&#3: Hon tackar ^^

#3: Hon tänker lite som du också, och förstpr vad du menar. Nästa gång ska hon tänka på det du säger! ^^

Musse-Pigg
0

Det är synd med skuggan, lite mer ljus i bilden kanske, annars är det en fin bild Glad

ZorroR
0

Tack ^^ (säger mamma)

Raderad
0

Jag tycker den var väldigt tråkig att kolla på, ett par häst öron…

Niels
0

Ytterligare en Intetsägande och tråkig bild på ett sunkigt husdjur…

Mazetti
0

#8, Kan hålla med om att bilden inte är väldigt rolig och ovanlig, men att kommentera "sunkigt husdjur" var väl ändå onödigt?

[mingdie]
0

Bra ide som ger ett annorlunda perspektiv. Om jag skulle ändra något så vore det att rikta kameran lite högre och åt höger. Då hade huvudet hamnat mer i vänster hörne och man hade sett mer av vägen när den svänger av. Då hade det gett en mer känsla att man tittar ut från hästryggen om du ser vad jag menar. Nu rider jag inte men jag skulle tippa på att du har blicken mer uppåt när du rider.

Om du ökar kontrasten bara lite grann så kommer den att framträda mer.

ZorroR
0

#7 Ok :/

#8 Okeeej, sunkigt husdjur? (!)

Buuc
0

#8 Det där var ytterst otrevligt och oseriöst. "Sunkigt husdjur."

ZorroR
0

Nu hittar jag inte bilden på datorn, ;/

Men vill ni kanske ge kritik på en annan blid av honom? :) (Fast denna har jag fotat ;)

ska leta efter den andra och försöka fixa den lite ^^

ZorroR
0

nu hittade jag den, och jag har fixat den liite, säg om det behövs fixas mer, och på vilket sett ;)

ZorroR
0

bilden

JennyR
0

#8 Vilken trist och onödig kommentar. Kanske är bättre att inte skriva ngt alls än att komma med ngt sådant.

ZorroR
0

#16 mm :/

Inkanyezi
0

Du har fixat upp bilden bra. Det som gör den lite urfrätt i manen är så klart blixten som går automatiskt på den där lilla kameran, det ser lite konstigt ut. Man kanske kan dämpa det lite. Om blixten kan stängas av, så kan det ibland bara bättre vid utomhusbilder, men det är ofta en fördel att blixten är på när man tar i motljus.

Bry dig inte om vad Niels vräker ur sig, mej kallade han grinig skitgubbe.

ZorroR
0

#18 Tack, okej, :)

;/

Tiramie
0

Ganska trista färger…
Den ser ut att behöva beskäras & redigeras litegrann.

Tiramie
0

Såg din redigering.
Mkt bättre tycker jag :)

Mollsz
0

#13 Vilket extremt söt bild :D synd att benen blev avskärda men annars var bilden skitfin och bra fotad :)

ZorroR
0

#21 & #22 : Tack så mycket! Skrattande