Kritik - Skylark

Ingen?

Min favorit är den sista. Jättebra vinkel och gillar bakgrunden, att man kan se vägen som ringlar sig mot horisonten. ;)

Ja, den sista med vägen är väldigt snygg!
väldigt snygga bilder! som tagna ur en gammal klassisk film =)

Fina bilder, hade inte trädet på bild 1 funnits med vore den perfekt.

Helt suverän miljö du har hittat, och jag håller med om att den sista visar bilen väldigt fördelaktigt. Jag tycker att det är värt att jobba på lite till, för att få en mer harmonisk bild där bilen dominerar lagom och ligger rätt i rutan. Helt klart är det den något högre kameran som får ner hela bilens profil under horisonten som gör att den känns mer sammanhållen. Jag skulle vilja ha kamerapositionen en aning mer åt höger, eller bilen aningen längre fram. Kansken till exempel bilen aningen längre fram och kameran riktad lite mer neråt för mer förgrund och mindre himmel.
Den sista bilden är tagen med lite mer moln än de andra, och skulle kanske vinna på ett tonat filter; effekten kan möjligen läggas i efterhand om man har spart i råformat. Alltså mer teckning i himlen, kanske genom att lägga ett lager och låta himlen bli lite mörkare med mer kontrast. Jag tycker bilden känns bättre om man kapar lite av himlen.

Tack för kritiken, alltid roligt att höra vad man kan tänka på till nästa gång
Och jag ska aldrig lämna sängen mer när jag har 40 graders feber!
Bilderna är så gott som oredigerade, stressbeskar bilderna och lade på ram för att kunna få iväg till tävlingen, vilket skulle in fort!
Dessa bilder är bara ett litet urval från de 200 bilderna jag tog innan regnet kom, varenda liten vinkel och detalj skulle vara fotat till försäkringsbolaget 

Ja, det var en snygg bil och fina bilder. Gillar 4:an bäst, synd att bilen skymmer början av grusvägen lite tror den kunde ha blivtit lite mera harmonisk om man fått med den också. Måste slå ett slag för bild ett också, tycker det var fint att landskapet "böljar" i bakgrunden och det passar bra med bilens former. Snyggt jobbat.

Läckra bilder på en läcker bil.
Den sista bilden (#3) var sjukt snygg!

Jo jag vet, men det ser så löjligt ut när den är nere!

Nu ligger alla bidragen uppe för röstning!
Gå in och lägg en röst på din favorit!