Ingen skärpa, matta färger, centrerade motiv, intetsägande.
varför lägga upp sådana bilder öht?

Skärpan på bild 1 räcker gott för mej. Fin i färgen och bra bakgrund. Bild 2 däremot är inte så bra, de oskarpa blommorna i förgrunden stör.
Jag har märkt att många härinne godkänner bara bilder med knivskarp skärpa, bara för att skärpan är bra behöver inte bilden vara bra, jag tycker att det ibland kan vara väldigt fint med lite softa bilder.
Det är vad jag tycker!

håller med #4
Jag tycker bild 1 är verkligen vacker :)

Centrerade bilder är lite tråkiga, och jag skulle vilja se lite mer kontrast i bilderna. Jag är lite osäker på skärpan för om den hade "suttit som en smäck" hade bilderna blivit mycket spännande. :)
#2 Du är riktigt fräck du. Man lägger upp bilder för att få kritik och lära sig, för att se om det är något man själv kanske missat som är bra/dåligt. Detta gör folk som kan ta kritik, till skillnad från du som verkar tro att du är bäst eller något. Du kanske lever på fotografi som du nämnt i en annan tråd men det betyder inte att du är felfri eller bäst. Skärp dig.
Tycker dom är fina. Gillar den första bäst.
Du kunde kanske skippa eller ändra utformningen på din logo?
Den irriterar mig lite :)

#2 Trådförfattaren säger att hon vill ha konstruktiv kritik. Lite taktkänsla skadar inte. Man kommer inte långt med att vara otrevlig.
Bild ett är bäst, tycker jag. Men som sagt, centrering av motivet gör en bild lite trist. Prova att komponera om bilden genom att beskära den! =)
#9 Förstår det :) Men, du kan ju ha ngn annan font, exempevis Champignon eller liknande.
Jag rekommenderar Dafont.com om du vil ladda ner nya fonter :)
#11 Låter bra :) Är spänd på att få se resultatet!