Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 1281 ggr
Kisemisen
0

Kritik - vattenbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycker ni om denna?

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Buuc
1

Tycker den är grym, älskar skärpan och kontrasten. :)

Kisemisen
0

#1, tack så jättemycket =)

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

HannaSjoberg
0

Gillar den också mycket! Skärpan är super och det är häftigt med "texturen" i vattenstrålen.

Kisemisen
0

#3, roligt att den uppskattas :D

[Popcorni]
0

Vilken härlig bild, kompotionen och skärpan var väldigt bra! =)

Kisemisen
0

#5, tack så mycket :)

[Kattunge]
0

Jag tycker mycket om bilden. Bra skärpa!

Kisemisen
0

#7, tack =)

SSAA
0

mycket fin bild, gillar att bakgrunden ändrar färg :)

Kisemisen
0

#9, tack så mycket, ja det är rätt så fint faktiskt :)

john-a74
0

Mycket fin bild tycker du fåt den se ut som is ju häftigt

Kisemisen
0

#11, tackar =)

pigelina
0

jätte fin bild;) hur får du det i det ljuset? gillar sånna bilder^^ tar säker ett sånt kort varge dag ifl;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Buuc
0

#13 Blixten speglar sig i vattnet. :)

Kisemisen
0

#14, använde inte blixt.

JennyR
0

I min Exif viewer står det "flash fired, auto mode, return light not detected"

JennyR
0

Gillar kontrasterna och skärpan, men inte riktigt beskärningen som jag tyckte var lite för snäv.

Buuc
0

#15 Nämen oj! :o Skulle jag aldrig klara av. :P