Fjärilar!

Vilka otroligt vackra fjärilar! Vilka otroligt vackra bilder! Vilken otroligt duktig fotograf! Skitsnyggt!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Väligt fina! :D Jag gillar den första bilden skarpt!
Dom var ju jättefina! :) Vad duktig du är!
Den första var jättefin :D Dom andra med men 2.an har lite för störande bakgrund även om det hör till motivet så blir det lite för mycket liksom. 3.an är också väldigt fin men inte så mycket vackra färger på fjärilen men det är ju inte ditt val vilka färger som fjärilarna skall ha hehe ;)

Riktigt snygga! :D
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Vad vackra bilder! Och väldigt bra fokus, gillar dom starkt. 
Jättejättesnygga bilder. Har försökt fota fjärilar en hel del men det är grymt svårt. Vad har du för kamera? :)

Jo det kan va lite knepigt ibland, eftersom dom sällan sitter still när man ska fota dom=) Men 0#, 1# och 2# är tagna med min olympus 420 med ett vanligt 14-42mm 3.5-5.6 objektiv och dom andra 7# och 8# är faktiskt tagna med min kompakt kamera, en Panasonic DMC-TZ3 (som är enligt mig en Grym kompaktkamera) =) så det verkar inte spela så jätte stor roll vilken kamera man har, sålänge dom vill sitta still=) Dom kanske tycker om mig å posar lite.
7# är nästan min favorit.

Ojoj vilka vackra bilder!! Hmm man ska kanske åka till trädgårn o deras fjäilshus o plåta!!

#15 Även om den "bara" är vanlig så är den mycket vacker. Fin bild tycker jag!
Otroooooligt vackra bilder ni tagit. :) Vad är det för objectiv ni haft?
Jättefina, och mysiga!

Jag bara älskar dina bilder, FokusGalleriet!
Väldigt bra skärpa och fokus på bilderna, och gillar stämningen i dina bilder.

Du måste vara en grymt duktig fotograf och ha en mycket bra kamera :)
Gud, jag älskar första bilden!
Små stjärnor lyser också i mörkret.