Hemsida?
Hejhej!
Vet någon nån bra hemsida där man kan lära sig mer om Photo Shop? Är inte så bra på just det ^^
/ Sara
/ Sara & Casper
Hej Cevir
Förutom www.moderskeppet.se så kan du prova www.photoshoptips.se/default.asp.
Sen finns det ju www.lynda.com. Här hittar du utbildningar som man kan köpa och köra på sin egna dator. Jag har provat några men inte just för Photoshop
Hälsningar
Micke
Lynda.com har bra tutorials men jag tycker dom är lite slöa om man e van datoranvändare … dom använder 15 minuter film att tala om "obvious stuff" men klart bra … de online video tutorials jag gillar allra bäst är Software cinemas filmer dom e snabba och har ofta trix som man inte har sett i på andra gratis sidor
#2 Jag kan hålla med om att det går långsamt framåt i början på utbildningarna och framförallt om man går en grundläggande. När man kommer en bit in i kursen är det mycket informativt och man kan hela tiden följa med och göra på samma sätt som i filmen.
En annan fördel med filmerna är att man alltid kan gå tillbaka och köra ett och samma avsnitt flera gånger när man behöver.
Hej Cevir.
Kolla www.photoshoptv.com du kan ladda ner det senaste programmet. Kommer nya typ varje vecka. Dom kör olika tips varje gång och det är kul att se hur enkelt det ser ut…
Hälsningar
Johan
Hej allihopa.
Tack för svaren! Ska kolla direkt nu! :)
/ Sara
/ Sara & Casper

Sara, klicka på "Länkar" skrolla ned i menyn, du kommer hitta en himla massa länkar till olika sajter just om det du söker.
Hälsningar
Robert
Vet ingen bra sidas såhär på rak arm men sök på google så hittar du säkert massa=)
Robert, Okej. Tackar! Ska göra det nu bums så får vi se om jag hittar något vettigt.
Adore_me, Okej, Tack. :)
/ Sara & Casper