Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 692 ggr
bosse
0

Fran min balkong

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det ar lite kansligt att fota fran lagenheten, men jag har lyckats ta nagra bilder av Blue Nile

bosse
0

Det ar aven kansligt att vara inloggad pa iFokus har pa jobbet, sa det far ga snabbt.

bosse
0

Nasta.

bosse
0

detta ar orsaken till att det ar kansligt att fota. Det finns atminstone 2 till. Det ar en kulspruta under natet och det ar max 30 m. bort.

Det ar inte heller tillatet att fota i Al Khartoum, men det ar ju till for att brytas emot eller???????????/

bosse

zachs
0

Ta nu inga risker! Du har fru och barn hemma i Libanon!

bune
0

Ojdå.. det var värst.

Synd att bilderna är lite suddiga, men jag gissar att du inte hade tid att ställa upp ett stativ ;)

Howzer
0

Spännande utsikt, på flera sätt ;)

// Thomas

berra
0

Det ser ut som Fn soldater?

Martin
0

Som #7 skulle jag säga det också, blå basker, FN/UN och borde då inte vara något man som fredlig medborgare är rädd för (även om vapen alltid är farligt, oavsett vem som håller i dem).

mvh Martin

Martin
0

Som #7 skulle jag säga det också, blå basker, FN/UN och borde då inte vara något man som fredlig medborgare är rädd för (även om vapen alltid är farligt, oavsett vem som håller i dem).

mvh Martin

bosse
0

Ja, det ar FN soldater. Det ar deras "clinic" bl.a. Jag har mycket battre foton pa dom nu med zoom, men jag lagger ut ett bla-gult flygplan i stallet.

Robert
0

bosse, kan du inte fotografera med blixt ;)

Hälsningar

Robert

precis
0

tror du man kan hyra lägenheten med balkong just under kulsprutan??? borde vara billig :)

jag håller med zachs, var försiktig! sköt om dig!

bosse
0

Robban, jag kan vanta pa att solen star i ratt lage och sen gomma kameran bakom persiennerna.

precis, vi ar helt omringade av FNs Compound, det ar bara vagen in till huset som inte tillhor dom. Vid bommen finns bade militar och polis - aven sedlighets polis, sa inga damer pa rummet, om dom inte ar i sallskap med en manlig slakting. En expat i ett annat projekt akte bade i fangelse och sen ut ur landet, for han hade varit pa ett party dar det fanns bade sprit och damer - sen gjorde polisen en raid.