dagens bild 27 nov
Oj vilka färger! Har inget negativt att säga om den bilden!
Otroligt imponerande!
mvh Martin
Vackert! Är det stjärnfall man ser i mitten av bilden? Eller UFO:s?
//CarlS
Det är svårt att fånga dem som de ser ut, men här är min solnedgång från i dag.
Vänliga hälsningar
Niklas
Härliga färger Bjorsa. Jag undrar också vad det är för gula grejor mitt på bilden?
Niklas. Skarp och fin bild. Antar att det är med ny kamera. En sak som slog mig är att det kunde ha tagits i ett engelsk talande land. "PC City, computer superstore". lol
MVH/Eddie

Tack de man ser i mitt av bilden som lyser upp är mina vänner från …… nä :-)Troligen är det pga atmosfäriska förhållanden som gör att kondensröken från planen ligger kvar å sen står solen lågt har sett sådana tidigare och dom kan se ut som kometer ibland men som sagt tror de rör sig om kondensröken från planen but who knows :-)
Skall väl tillägga att min bild är inte direkt från kameran utan har gått en sväng i photoshop .
mvh/bjorsa
#5: Tack! Det är taget i Arninge. Det varade bara någon minut. Jag tog det på frihand. Med stativ och lång slutartid kunde det nog ha blivit bättre.
Vänliga hälsningar
Niklas

En halsning fran Sierra Nevada i Spanien. Jag tog bilden fran min altan pa eftermiddagen, det har snoat i natt. Snart ar over 70 km skidbacke fardig att akas i. Det har oppnats ny flyglinje Granada - Frankfurt med Ryan Air. Det gar sakert nat flyg fran Sverige till Frankfurt. Sa det ar bara att komma hit och njuta av skidbackar och en timmes bilfard ner till playan. Det finns sa mycket att uppleva har, som ar okant for manga svenskar. Det ar ju inte Costa del Sol utan Costa Tropical, dar man odlar alla tropiska frukter i skuggan av Sierra Nevada, som ger ett mikroklimat.

#0, bra jobbat bjorsa, snyggt.
#4, bra exponerat!
#8, tack för hälsningen!
Hälsningar
Robert