Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1011 ggr
bosse
0

Raven.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ser ni raven??????????????????????

bosse
0

Detta ar iaf grytet.

Helt fel farg pa sanden.

bosse
0

Upp dit sprang raven.

Detta ar taget pa ca 1 kms avstand. Pa original fotot kan man faktiskt se bilsparet, nar jag korde ner genom sanden, som syns ganska exakt mitt i bilden.

Jag blev mycket overraskad, nar jag sag den i spegeln 4-5 m bakom bilen. Den sprang, nar jag sokte efter kameran och jag sparng efter. Pa nasta foto, som  jag lyckades ta ser man bara svansen. Jag korde vidare och klattrade sen upp pa platan. Jag fick syn pa den igen, men lyckades inte ta nat foto.

Linda
0

Läckert vart är det taget?

bosse
0

Linda, jag har koordinaterna i GPSen, men ca 10 mil vaster om en stad som heter Jubail pa Saudi Arabiens ostkust. Mellan 2 sma orter som heter Sarrar och Nita. Det ar ett stalle dar jag hittat massor av fossilerade snackor ovh aven petrified wood hittade jag nu i helgen, fast inga vackra bitar. Dom ar svarta inuti, sa gillar man svarta smycken kan man sakert gora nagot av dom. Dom vager nagra kilon. Det behovs en diamant klinga (eller flera) att skara i dom.

bosse
0

Ingen svarar pa fragan om ni ser raven!!??

Jag vet var den finns och anda har jag ibland svart att upptacka den.

Dethar fotot har tidigare varit utlagt pa AG, men det ar nog mitt basta foto nansin, sa det kan knappast skada att det finns med aven har.

Niklas
0

Joho då, jag ser räven. Fast det ser mer ut som en känguru tycker jag.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

SilverTail
0

jag ser oxå räven..(till vänster)

bosse
0

#7 Visst finns det silver ravar ocksa?Flört

SilverTail
0