e denna fin?
Jag tycker att du har fått bra skärpa och jätte fina färger!
Men ibland känner man inte vad du har tagit kort på egentligen? Är det Buskarna eller solnedgången. Tycker att den på trädet var mest lyckad!

Tycker att det ser ut att ha varit en jättefin solnedgång, däremot är det inte så bra fångat. Kan ha att göra med kameran dock.
Jag stör mig på ledningarna som går genom alla korten samt att korten är oskarpa. SKulle vilja ha mer fokus också.
Själv tykcer jag att den sista var bäst då den var bäst fotografiskt sätt och inte lika oskarp som de andra.
Men kämpa på! Det är inte lätt med solnedågngar eller foto mot solen över huvudtaget.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Jag tycker dina bilder är jättefina. Ett annorlunda sätt att fota solnedgången på. Den förstsa bilden är verkligen annorlunda med solen mellan trädstammar och den sista ser nästan ut som en majbrasa. Fina färger också.
Du kan vara nöjd med dem och fortsätt så. Du kommer säkert att få mycke glädje av din nya kamera.

#5 Självklart!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

MvH. Lina ''Regnbågen'' Spacsek
''Don't Like My Drivin? Well its just that.. I DON'T GIVE A FUCK''

Jaa, de är jättefina i sina stärka färger!

Jag tycker om färgerna jättemycket! Tyvärr är det lite smått Oskarpa bilder?, men de behöver inte vara dåliga för det. Tycker själv att lite oskärpa kan vara riktigt fint :)
#10 tack men vet du hur man ställer in det på min kamera?
MvH. Lina ''Regnbågen'' Spacsek
''Don't Like My Drivin? Well its just that.. I DON'T GIVE A FUCK''