Kritik - Blommor
© på bilderna! Strängt copyright!
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
*putt*
Medarbetare på Djurfoto

#0 Blev lite konstiga färger, bra komposition men lite mycket tommrumm runt blomman. Lite suddig bakgrund vilket jag gillar.
#1 Blev nog bäst färgmessigt, men fukus har hamnat på knoppen intill den högra blomman. Kanske en aningen tråkig komposition.
#2 Lite mörk, men bra komposition här har du också lyckats få suddig fin bakgrund.
#3 Bra färger, bra skärpa. Lite mycket tomrum runt blomman och kanske en aningen platt bild.
Tack (:
Medarbetare på Djurfoto

#8 den var fin. Den har du lyckats ganska bra med.
#9 Något ljus/matt i färgen.

#8 var jätte fint :) (lite synd på nederkanten av bilden där nått vitt syns) men annars 2 tummar upp :D
Naw<33 Tack :D <33 Mer utav det vita blomman kommer snart :D
Medarbetare på Djurfoto

Måste säga att jag inte gillar position du valt att ha kameran i. Försök fota under eller vid sidan av blommorna, det blir unikare bilder just nu ser de som fina men tyvärr väldigt vanliga bilder.
Pröva lite olika positioner och Lycka till :)
#17 okej^^ Men jag kan tyvärr inte göra det eftersom att min kamera inte tål jätte starkt ljus som det ofta blir upp mot himlen elr så ^^
Medarbetare på Djurfoto
körsbärs träden blommar för fullt (:
Medarbetare på Djurfoto

Den sista var snygg! 
#22 Tack<3 :D
Medarbetare på Djurfoto

#13 & #14 Var fina bilder på Magnolia, dom har redan blommat över här i stockholm. Var över hos mina päron i helgen och skulle fotta fick några fina bilder på förmiddagen och redan på eftermiddagen hadde magnolian börjat fälla blommorna.. Lite tur att jag redan hadde fotat klart, kan man säga..
#25 tack(: Hehe okeej :P (:
Medarbetare på Djurfoto