Foto iFokus

Foto

Etikettmakro-och-stillbilder-ej-kritik
Läst 434 ggr
bjorsa
0

Lite is

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Testade lite med is och karamellfärg och fotade med omvänd lins för att få makro

mvh/bjorsa

bjorsa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till

mvh/bjorsa

steken
0

Sweet!

Av nån anledning får det mig att tänka på glasblåsning! och varmt flytande glas

bjorsa
0

#2 De var oxå lite luftblåser i isen så glasblåsning låter som en bra association själv tycker jag de ser ut som något läskande

mvh/bjorsa

Patrik
0

Som vanligt helt underbara bilder bjorsa!

/ Patrik

bjorsa
0

#4 Tack för dom vänliga orden Patrik ,jag tycker alltid att de e knepigt med bilder dvs om dom blev bra eller ej därför är de kul när man får respons .

mvh/bjorsa

jojjehanna
0

Gillar båda, speciellt #1.

Mandrakonian
0

Fina is bjorsa :-), just nu håller jag på att fota ånga genom ett stark ljus för se hur det går med det sen :-)

bjorsa
0

#6 Kul att du gillade bilderna

#7 Tack mandrakonian  låter spännande med ånga skall bli kul att se hur dom blir dina bilder .

mvh/bjorsa

Faxlin
0

Tror man måste veta att det är is för att se det. Annars tycker jag de är helt suveräna. De känns inte kalla snarare varma, som smält glas eller lava.
Den översta skulle jag velat ha som en tavla här hemma. Klart snygg.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bjorsa
0

Tack ÅsaF

Nu är den översta bilden en beskuren bild och den är filtrerad från brus så den duger inte mkt till större utskrift .

Men jag lägger ut bilden utan ram som zippad fil och då i orginal storlek men som sagt den blir nog inte bra som utskrift utan passar bäst i de lilla formatet som på nätet men man kan ju använda den som underlag för ev målning ifall man vill du får kort sagt gör vad du vill med den :-)

mvh/bjorsa

Robert
0

Härliga isbilder, är det förberedelser inför helgens drinkar bjorsa?

Hälsningar

Robert

bjorsa
0

Glad Nä jag drinkare inte :-))men jag gillar is ändå :-)

mvh/bjorsa

Faxlin
0

#10: Tack så mycket. Vad gullig du är.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bjorsa
0

#13 Asch de va så lite så :-)

mvh/bjorsa