Kl 04:30 Lördag Morgon=)

Bild #0-6 Snygga, bara att sitta och njuta. Ballt att du fick med en fågel i flykten på 0:an. 

hehe tackar=) jo fågeln vart fin på den bilden faktiskt=) synd bara att det vart så sjukt mycket brus mm på vissa bilder, hatar min kamera, hade nog tok fel iso oxå=) nått va fel iallafall hehe längtar tills ja får nya kameran. men tills dess gör ja mitt bästa :)

Som du sa själv. Synd på bruset, men tycker ändå du lyckats mycket bra!
Mysiga bilder, tänkte själv försöka mig på det där någon dag. Haha! Tror inte jag skulle få alls lika fina bilder. Gillade dina trots bruset. 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

#8 Vad har du för kamera och vad blir det för nytt? (nyfiken)
En sak till…. vilket brus? Tror jag är hemmablind för bilderna är mycket bättre än mina när det gäller brusnivåer. Du kanske har kört brus redusering i PS?
Alla var otroligt härliga. Jag gillade minst #6, den var lite mörk. Blommorna var snyggare när de var så pass ljusa som de är i #5. Min absoluta favorit var #3, den var helt underbar! Otroligt ljus, otroligt motiv och fantastiskt fin skärpa! Den var bara så bra!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Nu kör jag med en olympus e420 och snart blir det förhoppningsvis en Nikon D300 med lite smaskiga gluggar mm=) längtar. jo gjrde lite brus reducering men det är väldigt kladdigt å brusigt fortfarande tycker ja=) det är olika på alla skärmar oxå hehe
#13 jo 6an vart lite mörk men det går ju att ordna, va bara lite roligt att dom nästan är formade som ett hjärta=)
#14: haha, vad kul. Såg inte det förrän du sa det nu. Nu när jag ser det så steg den i värde i mina ögon kraftigt.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Var bor du? Har körsbärsblommorna redan börjat blomma hos dig? =)

#15 jo det va lite fint faktiskt.
#16 Jag bor i stockholm och här blommar det för fullt=) överallt, superfint=)

Jag bor också i Stockholm..! Jag trodde jag höll mina ögon öppna men tydligen har det gått snabbt. Var dock ute och fotade i lördags och då var de kvar =)
3 & 5, säger bara woow!
väldigt snygga bilder! älskar bild nr #3 : )