Vårtecken
Underbar bild! =)
Tyvärr så har det inte blivit vår än hemma hos oss. Fortfarande ca 1 meter snö på gräsmattan, men nu börjar snön att smälta bort
shit va snygga bilder! ja här har vi snö änn så tar ett tag till innan de blir vårtecken ;)
Denna fotograferades igår. =)
Snödroppar som ploppat upp i vår sk rabatt.

Åh vilka härliga bilder! :) Måste ut och fota någon dag!

Lite brusigt tyvärr ):
Vilka härliga bilder! 

Fina bilder =)
golf.ifokus.se

Härliga vårbilder ni lägger in!
#0 Den var jättesöt!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Vilka härliga vårbilder ni fått till!
Själv väntar jag på att våren ska komma, så jag får hålla mig till tåls en stund till innan jag kan gå ut och "fånga" en bit av den! :)

Vilka härliga bilder! Mina vågar jag inte lägga ut
(har ingen vidare kamera och är inte så värst bra på att fota
) men kul att se era bilder 
Idag ska jag ut och fota, när jag har vaknat förstårs. Haha. Hoppas på att få hitta något vårtecken.

Koltrasthona, ungarna får vi vänta lite på. Snyggt fångat! 

#38 Koltrast är det och då måste du ju lära dig att det även är Sveriges national fågel. Kanske inte lika mäktigt som USAs örn men endå.. Vi är ju ett litet land. 
Tyckte väl att det va lite tidigt för ungar men trodde även honorna va svarta. Man lär sig nåt nytt varje dag.
Hur tänkte de när de valde den före Havsörn?

Koltrasten har klart finare sång! Finns det nåt underbarare än svenska sommarkvällar med koltrastsång! 

Hittade vitsippor idag men hade inte kameran med mig.
**MVH Cerrolyn

Vitsippor.'

#51 Jag tyckte att den var jättefin ju!
//BrightGloria
- Hemsida

#51 Det är inte kameran som avgör om bilden ska bli bra, det gör du! Kameran är bara ett verktyg. Jag tycker bilden är jättefin. Bra komposition och fina färger. Skärpan ser hyfsad ut tycker jag.
#50 Fin vitsippebild!

#51 Som det föregående redan påpekat. Kameran är bara ett verktyg, man kan önska sig en bättre men det är det bakom kamran som ska vara bra. Och du verkar ju ha öga för foto. Snygg bild.
#50 JAG älskar vitsippebackar gud vad fint!

Jag håller med #54.
Vi har faktiskt en egen vitsippebacke i trädgården, det är så fint så. Håller med om att det inte är kameran som är det viktigaste för fina bilder. Även om det naturligtvis har en viss betydelse :)

#58 Vilken fin trädgård du måste ha!
//BrightGloria
- Hemsida