lek, tema - djurbebisar
hejsan!
jag har tråkigt så jag hittat på en liten lek.
tänkte att jag väljer ett tema som vi sedan sätter upp bilder efter och sedan kommenterar vi varandras bilder med, vilket alltid är roligt :)
Jag har valt temat Djurbebisar :) så i denna tråd skulle jag vilja se djurbebisar av alla sorter!
här kommer en liten lammunge från mig, nu väntar jag på nästa :)

Ja det gjorde jag! Vart inte meningen, gick lite för bråttom med både läsning och skrivning av inlägg tror jag minsann ;)
Jag tycker lammet är jättesött, men främst minen. Det ser ut som ett lamm som jag vill att lamm skall se ut som :) (Bra svenska…;)) Det er leket och busigt ut :)
Färgerna är dock inte bra och den är kraftigt överexponerad. Sedan är jag personligen inte alls intresserad av bilder med logga på, anser att de förstör bilderna totalt, men det är ju en smakfråga.
Tack för både det positiva och negativa. loggan har jag med för att jag vill ha det, det är ju min bild och jag vill visa det.
lägg gärna in en ny bild. detta ska göras varje gång! jag lägge inte in någon ny bild nu eftersom jag inte har en bild att kommentera. jag väntar på nästa…

#4, jag lade inte in en ny bild eftersom jag ingen har :) annars förstår jag poängen :) ville bara kommentera din bild eftersom jag missade det första gången :)
okej :) då får vi vänta på nästa person som vill vara med…
*putt* ingen?

#7: Jättesöt, men bilden ser fejk ut. 
Är det pga blixten tro?
Någonting är det iaf som gör det.
Min bild:
En liten kaninunge ur 2006 års kull. =)

Den är inte fejk jag använde blixt.

Synd att den är oskarp och att ögonen inte syns ordentligt, annars söt kanin.

Letade länge och väl och hittade en bild till på min lilla Silke ;)
Öronen är avklippta och ett halmstrå är alldeles ivägen.
Försök gå ned på samma nivå, alt sitt på knä. Försök även att inte få med distraherande objekt som tar bort fokus från huvudobjektet.
Känns även som om bilden saknar skärpa.
Fint motiv i övrigt :) Gillar inte kaniner men just ungar är ena riktiga söta dunbollar :)

13# Trodde det var en lama 

#28 synd att katten kom så långt ner ^^ skulle va sött om man fick med hela katten och tassar, för kattungars tassar e ju så sööta ^^ hehe men de e olika från person till person vad man tycker e fint :) lite tråkig skugga därbakom och att katten verkar inte ha fokus på sej. men annars va de en fin fin katt :) ser precis ut som min ena katt ^^
här är en bild på en flirtandes gerbilunge =)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Å vad den är fin man vill ju bara krama om den, bra beskärning och utsnitt, super skärpa, snygg ren bakgrund.

Kattungen är underbar och Blues är otroligt söööt. Fina bilder och tack för kritiken jag fick.

#37 Tack. Jora, det är bara det att på bilden är han 1 dag, knappt det ;) Han har inte hunnit få i sig så mkt mat än :P

Oj flåt :O vist inte :$ haha..
#37, Tycker bilden är jätte fin och skärpan är bra. Ser inget direkt negativt med bilden. Jätte söt lemur :D
å vilken söt kattunge som stäcker sig, fint att allt de andra ligger i oskärpa.
#44 Fin bild, kanske lite mörk bara. Gulligt att hästen ligger på rygg!
Bidrar med en bild på en Norsk skogkattunge som är 2 veckor gammal på bilden!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#7 hmmm.. ser ut som att lammet (eller vad det nu är xD) är ditredigerat xD

Wow! Väldigt fint fångat! Älskar lokatter.
Har dock ingen egen bild, ville bara kommentera bilden för den var så fin. =)
Tack så mycket.
**MVH Cerrolyn

Det är meningen att ni ska kommentera bilden som sist blev inlaggd.

#65 ojsan XD
#60 Väldigt vacker bild! gillar när "natur" kommer med! :) och dessutom har jag alltid tyckt att kängrusar är söta ^^
Ni resten kan kommentera min sista bild jag la in XD

Får väll lägga in fölungen Björksta Isilmë, på bilden är han ca 30 minuter gammal…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Åå vilka söta djurungar. man skulle ju kunna äta upp allihop^^ 

Det är lite dålig skärpa på kaninens huvud, annars var kaninen jättesöt :)
Lägger upp en bild på min kaninunge Ballerina ;)
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.
Söt liten kanin. Gillar röda och aprikosa färger. Synd att bilden låg på sidan i inlägget.
Min lilla Tuva när hon bara var 3 månader.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#72 Lite mörk bild, annars väldigt söt hund.
Lille Figaro, 7 veckor gammal Norsk skogkatt.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Det var ett gäng det. Härlig bild. Bra skärpa. Synd att den längst till höger inte är med helt.
Ett gäng gerbilbebisar.
Wrooom!
Söta ungar. Bilden känns dock ltie rörig och lite tråkig vinkel på.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Haha , rolig min! Jätte snygg!
Här kommer en bild från Borås Djurpark, en Afrikansk Elefant.
Underbart söt elefantbebis. Man kan räkna hårstråna på huvudet.
En bild på en av mina gerbilbebisar.
Wrooom!